AnonymBruker Skrevet 14. desember 2014 #1 Skrevet 14. desember 2014 Hva er det med dagens mannfolk?! Eller er det meg som er magnet for badboys? Jeg har vært singel i noen år nå, og er lei av det. Jeg har den siste tiden innlovert meg i noen menn. Her er et utplukk av noen av mennene: Vi har datet en stund, blitt kjent med hverandre, god kjemi, venner og familie har begynnt å innlovere seg. Jeg tenker det er på sin plass at det da er greit å kunne snakke om følelser da. Neida, da finner mannen ut at dette går for fort frem og at han ikke er klar for et forhold. Kan ikke det komme frem litt tidligere i "prossesen"? Så har du han som bare er interessert i å se deg naken, når han innser at han ikke får se deg naken før dere er blitt bedre kjent. Ja da flykter han. Også er det han som du datet over flere uker, møttes 2-3 ganger i uken. Har hadd sex med, dere sitter på resturant, plutselig kommer kjæresten hans å undrer seg over hvem han spiser middag sammen med. Slik er mitt singelliv! Anonymous poster hash: 5a2e0...3fc Anonymous poster hash: 5a2e0...3fc 1
norw Skrevet 14. desember 2014 #2 Skrevet 14. desember 2014 De fleste av de mennene får man silt vekk hvis man er en god menneskekjenner. Dere kvinner involverer dere med altfor mange menn som dere burde holdt dere unna. Tenker stadig vekk "ser hun det virkelig ikke?". 2
Gjest extra Skrevet 14. desember 2014 #3 Skrevet 14. desember 2014 (endret) Hva er det med dagens mannfolk?! Eller er det meg som er magnet for badboys? Jeg har vært singel i noen år nå, og er lei av det. Jeg har den siste tiden innlovert meg i noen menn. Her er et utplukk av noen av mennene: Vi har datet en stund, blitt kjent med hverandre, god kjemi, venner og familie har begynnt å innlovere seg. Jeg tenker det er på sin plass at det da er greit å kunne snakke om følelser da. Neida, da finner mannen ut at dette går for fort frem og at han ikke er klar for et forhold. Kan ikke det komme frem litt tidligere i "prossesen"? Så har du han som bare er interessert i å se deg naken, når han innser at han ikke får se deg naken før dere er blitt bedre kjent. Ja da flykter han. Også er det han som du datet over flere uker, møttes 2-3 ganger i uken. Har hadd sex med, dere sitter på resturant, plutselig kommer kjæresten hans å undrer seg over hvem han spiser middag sammen med. Slik er mitt singelliv! Anonymous poster hash: 5a2e0...3fc Anonymous poster hash: 5a2e0...3fc Magnet eller ei; jeg har tanker om at menn som i utgangspunktet er rolige, ser seg bli akterutseilt av nettopp badboysa. Så har man valget; enten fortsette å være "snill" og alltid forbli vennemateriale eller lære av badboysa og få resultater. Jeg vet at verden ikke er så svart-hvitt, men det kan jo være en teori. Det finnes jo snille, men bestemte menn som har gode forhold akkurat som en badboy ikke trenger å være hard hele tiden, og som også har et godt forhold. Det store skillet tror jeg er at badboysa virker å leve livet, det være seg festing, motorsykler etc. Den rolige mannen er kanskje mer opptatt av karriere eller ufarlige interesser. Han driver kanskje ikke med hanggliding, men fisking og slikt. Men så finnes det også her unntak. Man kan heller ikke si at badboyen har dårlige moral da det er mange eksempler på hvor godt de støtter venner. Jeg har selv måttet revurdere mine tanker om badboyen etter å ha sett et eksempel der vedkommende var til stor støtte for to personer i vennegjengen som hadde paranoide psykoser. Men kanskje det kan være en tanke at den rolige mannen lærer av babdboyen og slikt sett kan mange kvinner oppleve det du gjør? Over tid har jo menn og kvinner "oppdratt" hverandre. Det har dessverre også ført til en rekke krav og forventninger til hverandre som er utopiske. Alle kvinner blir kanskje ikke hentet av en ridder med skinnende rustning, men kan hun klare seg med en som henter henne i Skoda? Eller kan mannen se på kvinnen som et fullstendig individ og legge vekk krav om størrelse på brystene osv.? Kvinnen trenger kanskje en mann som er rolig og bestemt, men som ikke har problemer med å samarbeide. Mannen trenger kanskje en kvinne som ikke maser hull i hodet på han, men lar han få lov til å være mann. Dersom en rolig mann også er konfliktsky, kan det oppstå problemer i parforholdet. Her er muligens badboyen mye mer direkte og kvinnen kan oppleve han som en person med handlekraft. Dersom kvinnen er dominant av natur så vil hun i mange tilfeller ikke klaffe med en dominant mann. Hun må da ha en submissiv mann. Endret 14. desember 2014 av extra 3
Gjest extra Skrevet 14. desember 2014 #4 Skrevet 14. desember 2014 De fleste av de mennene får man silt vekk hvis man er en god menneskekjenner. Dere kvinner involverer dere med altfor mange menn som dere burde holdt dere unna. Tenker stadig vekk "ser hun det virkelig ikke?". Problemet er at den en kvinne eller mann burde ha holdt seg unna dekker et behov for vedkommende. Hva dette behovet er det vel individet selv som vet best. Er det spenning 24/7? Er det multiorgasmer hver gang man har sex? Er det behovet for å være dominant eller underkastende? Mange slike behov kan være ubevisste og ikke tilgjengelig for individet i den bevisste delen av sinnet,
Christiania_Oslo Skrevet 14. desember 2014 #5 Skrevet 14. desember 2014 Hvor lang tid tok det før du begynte med det følelsespratet ditt da? Jeg vet om flere kvinner som vil vite hva som skjer med forholdet etter 2uker,flytte sammen etter 4måneder og gifte seg etter 8måneder. Det kan være lurt å tenke på de 6 første mnd som datingfase, rett og slett ikke idoliser fyren eller få for sterke følelser. Jada, vær kjærlig og alt det der, men ha i bakhodet at dette kan bli slutt. Etter 6mnd så synes jeg faktisk de burde vite hva de vil og du burde ha fått en føling på om dette er fuckfriend opplegg eller kjæresteopplegg. Disse som stikker fordi de ikke får mus skal du bare være glad for, dette er folk som bare er ute etter en ting uansett. Tenk hvor verre det ville vært for deg om de stakk ETTER de fikk det de ville ha? Angående det noen sier om at "snille"gutter må liksom lære seg å være mer bad, hva gjør dem snille egentlig? Snill for meg betyr kjedelig,uinteressert,stille,klengete etc. Veldig MANGE menn som omtaler seg som "snill og rolig"som betyr at de liker å sitte foran PC 8t hver dag og vil ha en dame som de kan pule på men som ikke krever noe tilbake. Det er jo akkurat som for jenter det. Menn sier de vil ha en snill og søt jente, men LØPER etter alle de oversminke bimbodukkene som har oppmerksomhetsbehov herfra og til månen, også sier de "ja,men dette er de PENE damene"vær så snill,alle kan bli "pene"damer om de oppfører seg som en bimbo,kler seg som en bimbo og lasser på med et tonn med sminke. 1
Gjest Tassen10 Skrevet 14. desember 2014 #6 Skrevet 14. desember 2014 De fleste av de mennene får man silt vekk hvis man er en god menneskekjenner. Dere kvinner involverer dere med altfor mange menn som dere burde holdt dere unna. Tenker stadig vekk "ser hun det virkelig ikke?". Jeg tror det er lettere for en mann å se hvilke menn kvinner burde holde seg unna, og omvendt. Jeg tror denne "ser hun virkelig ikke det", er noe kvinner også sier ofte, men da "ser HAN virkelig ikke det!"
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2014 #7 Skrevet 14. desember 2014 Jeg tror det er lettere for en mann å se hvilke menn kvinner burde holde seg unna, og omvendt. Jeg tror denne "ser hun virkelig ikke det", er noe kvinner også sier ofte, men da "ser HAN virkelig ikke det!" Aldri hørt kvinner klage på det. Anonymous poster hash: 41f4f...fc0
Cuntzilla Skrevet 14. desember 2014 #8 Skrevet 14. desember 2014 (endret) Aldri hørt kvinner klage på det. Anonymous poster hash: 41f4f...fc0 Haha, seriøst? Tror de fleste menn jeg kjenner på et eller annet tidspunkt har vært sammen med en dame hvor hele venneflokken (av begge kjønn egentlig) lurer på hva i huleste han holder på med, og hvor alle unntatt han ser med en gang at forholdet er dødfødt. Det kalles fitteblindhet; sexen er god, kanskje dama er fin, men dette har åpenbart gjort fyren blind for at de overhode ikke passer sammen på noen andre måter, eller i noen tilfeller at hun behandler han som dritt. Til TS: Du har nok vært ganske uheldig her, ja! Men må si jeg ser litt hva som gikk galt i den første historien, det er jo en god gammeldags drøvtygd "sannhet" at menn ikke liker når de tvinges til å definere følelsene sine og forholdet for tidlig. Et forhold er bare noe som skal skje gradvis av seg selv, ikke defineres og planlegges, og når han er klar for det så sier han E-ordet eller kaller deg kjæreste eller begynner å snakke om barn og fremtid osv. Og det skjer når det skjer. Problemet oppstår når hun vil tvinge frem alt dette før han er klar for det, da føler denne type mann at ting går for fort. Endret 14. desember 2014 av Cuntzilla
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2014 #9 Skrevet 14. desember 2014 Hvilke menn er det du går for? Anonymous poster hash: 8b99b...d8f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå