Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så en nisse på skeidar for ca 4 år siden, synes det var så dyrt for en nisse. Sto lenge å så på den, gikk så på noe annet, gikk tilbake til nissen. Men endte med at jeg ikke kjøpte den store,men en liten som på bildet under her. Mener den kosta mellom 500-699. Angret uka etterpå, men når jeg dro tilbake var det tomt i alle butikkene i hele fylket! :( :(

Noen som har sett en lignende i år? Veit de har en på Jula, men jeg vil ha med grå lue! (bildet funnet på google)

Noen som har sett nissen på bildet under her i år bare i stor? Hvor? Link?

post-207401-1262646239.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan være din lille grånisse <3

Anonymous poster hash: a436e...3e3
  • Liker 1
Skrevet

Hehehe. Du tror ikke det blir kjedelig for deg å stå i boden 11 mnd om gangen :P

• Liker 2
Skrevet

Mener Nille har en som er veldig lik

• Liker 1
Skrevet

Her hos oss solgte de dem på Hødnebø. Jeg mener de var svenske? Kjempekule! Såklart dyrt for en nisse, men dette er håndarbeid du kan ha glede av i mange år :-)

Anonymous poster hash: 3f1b9...1d5

Skrevet

Nille har.

Skrevet

Her hos oss solgte de dem på Hødnebø. Jeg mener de var svenske? Kjempekule! Såklart dyrt for en nisse, men dette er håndarbeid du kan ha glede av i mange år :-)

Anonymous poster hash: 3f1b9...1d5

Høndebo? Wtf? Aldri hørt om, finner heller ingen nettside som heter dette, annet enn en som informerer at de har tilknytning til skeidar og living. Men skeidar har ikke så skjønner ikke hvorfor du sier motsatt...

Referer til link!

Anonymous poster hash: 5a3fc...86d

Gjest Margit Spat
Skrevet

Høndebo? Wtf? Aldri hørt om, finner heller ingen nettside som heter dette, annet enn en som informerer at de har tilknytning til skeidar og living. Men skeidar har ikke så skjønner ikke hvorfor du sier motsatt...

Referer til link!

Anonymous poster hash: 5a3fc...86d

Hødnebøbutikkene finnes ikke lenger, så det er ikke så rart du ikke finner dem. De ble nedlagt senest i januar i år pga konkurs.

Skrevet

Først må jeg bare få sagt at jeg ler så jeg griner av det mentale bildet overskriften ga meg før jeg fikk lest hele innlegget ditt :laugh:

Jeg har sett slike (i alle fall veldig like) hos bokhandelen Akademika av alle steder. Vet ikke hvor store du vil ha dem, men de største var på størrelse med hodet mitt.

• Liker 1
Skrevet

Herskap og tjenere på Galleriet i Bergen, har slike til 70% avslag i pris nå.

Anonymous poster hash: f191a...472
Skrevet

Lage selv?

Oj, godt forslag, men jeg klarer ikke sånt :P

• 10 måneder senere...
Skrevet

Noen som har kommet over disse i år?

Skrevet

Så en nisse på skeidar for ca 4 år siden, synes det var så dyrt for en nisse. Sto lenge å så på den, gikk så på noe annet, gikk tilbake til nissen. Men endte med at jeg ikke kjøpte den store,men en liten som på bildet under her. Mener den kosta mellom 500-699. Angret uka etterpå, men når jeg dro tilbake var det tomt i alle butikkene i hele fylket! :(:(

Noen som har sett en lignende i år? Veit de har en på Jula, men jeg vil ha med grå lue! (bildet funnet på google)

post-207401-1262646239.jpg

Duger ikke denne? https://www.lampehuset.no/julevarer-rom-miljø-til-jul/fjellnisse-nova-life-hvit

Hvor stor?

Anonymkode: 5be73...d04

Skrevet

Så en nisse på skeidar for ca 4 år siden, synes det var så dyrt for en nisse. Sto lenge å så på den, gikk så på noe annet, gikk tilbake til nissen. Men endte med at jeg ikke kjøpte den store,men en liten som på bildet under her. Mener den kosta mellom 500-699. Angret uka etterpå, men når jeg dro tilbake var det tomt i alle butikkene i hele fylket! :(:(

Hvorfor kjøper du ikke den på Jula, og lager en grå lue til den (av grå filt)?

Anonymkode: 5be73...d04

Skrevet

Husfliden har. Og finere interiørbutikker. Jeg har kjøpt på Illums og Norway Design. 

Anonymkode: b76f1...c8e

Skrevet

De har på bille og på plantasjen. På plantasjen har de t.o.m en gigantisk til 999,-

Skrevet

Mange flotte tips, men helst har lyst på en som har lua ned over ansiktet som i hovedinnlegget ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...