Gå til innhold

Blogge på blogg.no eller tumblr..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal blogge om livet generelt. (blir mye om spill, japansk og senere hvordan det er å studere i japan)

hjelp?

Anonymous poster hash: aa09e...c4c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velger du tumblr og har ambisjoner om å få lesere ville jeg blogget på engelsk:) fortell oss om du starter å blogge da.

Skrevet

Jeg synes tumblr er så mye enklere og bedre enn blogg.no. Jeg har stort sett blogg på tumblr for å kunne følge andre (sykt mange rare og morsomme mennesker der ute!), og blogger ikke for å få følgere. Tingen med blogg.no (ihvertfall for mange år siden), er at man er nødt til å bli venn med en blogger for å kunne følge den. Helt greit at folk kan følge bloggen min, men jeg har ikke alltid interesse for å lese deres tilbake. Samme gjelder andre veien. Det slipper man på tumblr. Man bare følger folk.

Og man kan endre designet på tumblr, istedenfor den klassiske blogg.no med header, info på venstre eller høyre side, og en tjukk blogg på midten. Tumblr har veldig mye forskjellig.

I tillegg er det sykt mye forskjellig på tumblr. Synes noen ganger det er bedre enn google. Du finner garantert mye bra om spill og Japan, og sikkert mange som er interesserte i å lese om det!

Anonymous poster hash: 34446...ab4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...