AnonymBruker Skrevet 13. desember 2014 #1 Skrevet 13. desember 2014 For noen mnd siden bestilte jeg en ny modulsofa på Skeidar. Jeg sa til damen som la inn bestillingen min at jeg ville ha lik som bestillingsmodellen, men med puff og faste puter istedet for løse. Sofaen kom endelig, men jeg synes det var noe rart. Synes den var mørkere (beige) istedet for slik den så ut i varehuset (sand). Var hos en venninne i dag som har den samme sofaen i "riktig" farge og jeg fikk bekreftet mine mistanker. Jeg har fått en annen farge enn utstillingsmodellen. Sjekket kvitteringen, der stod det en annen farge enn det jeg skulle hatt. Det er nå en uke siden jeg mottok sofaen. Hva gjør jeg? Har jeg rett på ny sofa i "riktig" farge gratis? Anonymous poster hash: 0a990...083
miss13 Skrevet 14. desember 2014 #2 Skrevet 14. desember 2014 ja det vil jeg tro. Det er butikken som har gjort feil! har du ventet lenge på sofaen?
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2014 #3 Skrevet 14. desember 2014 Ventet vel i ca. 7 uker! Ts Anonymous poster hash: 0a990...083
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2014 #4 Skrevet 14. desember 2014 Er det ikke bedre å spørre Skeidar først??? 1. Snakk med Skeidar/butikken 2. Får du problemer etter det, legg inn en post/emne her på Kg Anonymous poster hash: 779d0...337 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2014 #5 Skrevet 14. desember 2014 Selvfølgelig skal du har den sofaen du har bestilt. Ta kontakt med Skeidar og forklar problemet. Anonymous poster hash: a262b...89b
Gjest Ciegus Skrevet 14. desember 2014 #6 Skrevet 14. desember 2014 Første bud er å høre med butikken, ikke med KG. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå