Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For noen mnd siden bestilte jeg en ny modulsofa på Skeidar. Jeg sa til damen som la inn bestillingen min at jeg ville ha lik som bestillingsmodellen, men med puff og faste puter istedet for løse.

Sofaen kom endelig, men jeg synes det var noe rart. Synes den var mørkere (beige) istedet for slik den så ut i varehuset (sand). Var hos en venninne i dag som har den samme sofaen i "riktig" farge og jeg fikk bekreftet mine mistanker. Jeg har fått en annen farge enn utstillingsmodellen.

Sjekket kvitteringen, der stod det en annen farge enn det jeg skulle hatt. Det er nå en uke siden jeg mottok sofaen.

Hva gjør jeg? Har jeg rett på ny sofa i "riktig" farge gratis?



Anonymous poster hash: 0a990...083
Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja det vil jeg tro. Det er butikken som har gjort feil! har du ventet lenge på sofaen?

Skrevet

Ventet vel i ca. 7 uker! Ts



Anonymous poster hash: 0a990...083
Skrevet

Er det ikke bedre å spørre Skeidar først???

1. Snakk med Skeidar/butikken

2. Får du problemer etter det, legg inn en post/emne her på Kg



Anonymous poster hash: 779d0...337
  • Liker 1
Skrevet

Selvfølgelig skal du har den sofaen du har bestilt. Ta kontakt med Skeidar og forklar problemet.

Anonymous poster hash: a262b...89b

Skrevet

Første bud er å høre med butikken, ikke med KG.

  • Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...