Gjest Dazed Skrevet 3. august 2004 #21 Skrevet 3. august 2004 Å joda...er visst gravid. Var os legen i dag morges,og tok test. Den var positiv. Jeg fikk jo hetta....skikkelig fæl følelse. For jeg beskytter meg alltid - minus denne ene gangen,da. Og der har vi beviset på at en gang er mer enn nok. Jeg er visst 5 uker på vei. Og jeg er ikke i noen posisjon til å ta meg av et barn. Derfor er det bare en utvei for meg,og jeg tar ikke lett på det. Gruer meg fryktelig. Uansett,det er siste nytt om daken - hvis noen lurte. Lykke til! :trøste: Skal sende deg noen gode tanker. Og tenk deg godt om. Jeg også krysser fingrene for deg.
enhna Skrevet 3. august 2004 #22 Skrevet 3. august 2004 Ville også bare si lykke til uansett hva du bestemmer deg for Bare tenk nøye igjennom det!!
The NYMFO Girl:) Skrevet 3. august 2004 #23 Skrevet 3. august 2004 Jeg har alltid brukt prevasjon. Men nå i sommer har jeg kuttet det ut, men det er pga at jeg og samboeren vil ha en liten familie!! Men bruk preavasjon, det er bedre det enn og gå og tvile hvis mensen ikke skulle komme. men hvis man har fast samboer og har andre planer, er det jo bare og kutte ut. men hvis ikke, så pass på jenter og gutter. ikke glem prevasjons middler.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå