Gjest lilletroll Skrevet 28. juli 2004 #1 Skrevet 28. juli 2004 Jeg skulle liksom se på Judging Amy i går kveld....og SOVNET nesten med en gang!!! :-( Det siste jeg husker er....hm.....Amy hadde de to advokatene angående han med narkotikaen på kontoret sitt.......Kyle snakket med hun sjefen sin om at de nesten kysset......Vet det her var omtrent med en gang....Hva skjedde etter det? Eller enda bedre: Vet noen om programmet går i reprise??
Gjest Frigg Skrevet 28. juli 2004 #2 Skrevet 28. juli 2004 Skal vi se-, sånn ca dette skjedde etterpå: Kyle drar til sykehuset for å fortelle Lily hva han føler for henne, men det går ikke helt som han hadde håpet. Gillian tror Peter har en affære, og følger etter han til hotellet, der finner hun ut at han er med i en støttegruppe for foreldre/foresatte med handikappede barn. Morgenen etter småkrangler de litt om det, fordi Gillian ikke vil tenke på at noe er galt før barnet blir født, så går vannet til Gillian. Når den hissige advokaten (faktisk så er det broren til tyne "maxine gray" daly som spiller advokaten monty fisher), endelig møter i retten så kommer ikke vitnet til klienten hans. Monty hisser seg opp og det hele ender med at han trekker våpen og truer sin klient. Idet en rettsbetjent prøver å avvæpne han løsner et skudd og sneier amy, bare et streifskudd på hånden. (Men likevel...) Monty blir arrestert, og Amy raser avgårde til dommeren som har bestemt at de skal ha trafikkforseelser 3 dager i uka. Dommeren er enig om at det er urimelig å bruke av ungdomsretten, og tilbyr henne jobb i kriminalretten. Donna stormer inn og sier at Gillian er på sykehust, og Amy haster lykkelig avgårde. Stu kommer til sykehuset. Alle utenom Kyle sitter på venteværelset. Amy spør stu om han spurte om hun ville gifte seg med ham. Han innrømmer at han har tenkt på det, men ville vente til et romantisk restarantbesøk. Gillian må ta keisersnitt og føder en frisk sønn. Peter forteller de andre det, og da han kommer inn i rommet igjen prøver legene å redde livet til Gillian. Snufs.
Gjest Frigg Skrevet 28. juli 2004 #3 Skrevet 28. juli 2004 Vet ikke om det går i reprise. Tror du må bare sjekket tv2.no. (Forøvrig var dette siste episode i sesong 4, men har ikke hørt noe annet fra tv2 enn at de fortsetter rett på sesong 5.)
minniepus Skrevet 28. juli 2004 #4 Skrevet 28. juli 2004 Og innimellom alt dette snakker Kyle med Amy om sine dameproblemer, og hun sier det ikke er et valg mellom to damer, men mellom et liv med eller uten alkohol/ rusmidler. Så går han til Lily igjen, sier han har bestemt seg for å droppe alkoholen, og de kysser.
Gjest Frigg Skrevet 28. juli 2004 #5 Skrevet 28. juli 2004 Åja, det var sant, det glemte jeg. (Kyle satt forøvrig ute på trapp og røykte og drakk vann. Vel, han hevdet det var vann i allefall.)
MarianneE Skrevet 28. juli 2004 #6 Skrevet 28. juli 2004 Å gud som jeg gråt i går mot slutten av den episoden! Først fordi de fikk den ungen, så fordi Gillian døde....
Klips Skrevet 28. juli 2004 #7 Skrevet 28. juli 2004 Men da han fortalte Lily at han valgte henne (og det BLE kyssing) svarte hun at hun ikke ville risikere fremtiden sin på det, og at hun hadde fått en jobb på et fint sykehus som hun hadde sagt ja til. Og så gikk hun. Skikkelig cliffhangerepisode, men de sa etterpå at "Neste episode kommer tirsdag om en uke" så da høres det ut som om de går rett på neste sesong, ja.
Gjest Primula Skrevet 28. juli 2004 #8 Skrevet 28. juli 2004 Døde Gillian??? Jeg følger fast med hver uke, men i går var jeg borte. Typisk at det var en episode hvor det skjedde kjempemye.. :-(
April Skrevet 28. juli 2004 #9 Skrevet 28. juli 2004 Jeg greier jo ikke å holde meg unna sider som forteller hva som skjer videre når noe sånt skjer..Så jeg vet hvordan det går
Gjest lilletroll Skrevet 28. juli 2004 #10 Skrevet 28. juli 2004 Å TYPISK at jeg klarte å SOVNE i går!!!!! Gleder meg til neste uke allerede!! På tide at det blir noe mellom Kyle og Lily forresten....har jeg liksom venta på en stund Håper Stu og Amy gifter seg og....Håper også at det bare var falks alarm...at Gillian IKKE døde liksom....men det er vel for mye å håpe på...... Lever meg inn i serier? Jeg?? :-)
minniepus Skrevet 28. juli 2004 #11 Skrevet 28. juli 2004 Men da han fortalte Lily at han valgte henne (og det BLE kyssing) svarte hun at hun ikke ville risikere fremtiden sin på det, og at hun hadde fått en jobb på et fint sykehus som hun hadde sagt ja til. Og så gikk hun. Skikkelig cliffhangerepisode, men de sa etterpå at "Neste episode kommer tirsdag om en uke" så da høres det ut som om de går rett på neste sesong, ja. Stemmer. Et sykehus på Manhatten tror jeg det var. Får ikke med meg alle detaljene alltid, for vi er en gjeng som samles, og da er det sjelden helt stille...
Gjest Anonymous Skrevet 28. juli 2004 #12 Skrevet 28. juli 2004 Jeg og er håpløs på sånne ting, juni04, hvor fant du det, gidder du å legge ut link?? Brumm
Fakse Skrevet 28. juli 2004 #13 Skrevet 28. juli 2004 Her: http://www.tvtome.com/JudgingAmy/season5.html
Charmina Skrevet 28. juli 2004 #14 Skrevet 28. juli 2004 SUKK...klarte ikke å holde meg unna den linken jeg heller :oops: :oops: -Charmina (veldig oppdatert)
Gjest Emera Skrevet 29. juli 2004 #15 Skrevet 29. juli 2004 Skal prøve å holde meg borte fra den slemme linken... Håper neste episode begynner med "hun ligger i koma..." Da er det mer håp, liksom...
Gjest Pet Skrevet 29. juli 2004 #16 Skrevet 29. juli 2004 Hvor ble det av det barnet som Gillian og Peter hadde adoptert?
Piglet Skrevet 29. juli 2004 #17 Skrevet 29. juli 2004 Det er der fortsatt. Gillian sa "Gå å kle på Ned (gutten), for vannet gikk og vi må på sykehus". Men det er lenge siden vi har sett ham... Piglet
Gjest Pet Skrevet 29. juli 2004 #18 Skrevet 29. juli 2004 Det er der fortsatt. Gillian sa "Gå å kle på Ned (gutten), for vannet gikk og vi må på sykehus". Men det er lenge siden vi har sett ham... Piglet Å ja. I de siste episodene jeg har sett har jeg ikke sett noe til ham, så jeg trodde de hadde mistet ham på en eller annen måte.
Gjest Anonymous Skrevet 29. juli 2004 #19 Skrevet 29. juli 2004 Thanx, nå er jeg oppdatert, nysgjerrig som jeg er!! Brumm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå