AnonymBruker Skrevet 13. desember 2014 #1 Skrevet 13. desember 2014 Jeg kjøpte sims 3 startpakke som hadde inkludert to utvidelses pakker. Spillet inneholder: The sims 3, helaften og stæsj. Den som det står skal hete helaften heter egentlig late night (tror jeg.) Uansett, man må jo koble til origin for å spille.. Jeg har spilt masse, men finner nå ikke den "helaften" cd'en min, men har de to andre. Når jeg trykker på spill på origin, så kommer det opp "sett inn helaften," jeg klarer altså ikke å spille fra de to andre cd'ene, de kan ikke brukes til noe. Hva kan jeg gjøre? Har lett over alt og har ikke fått spilt på flere uker. Anonymous poster hash: d2439...416
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2014 #2 Skrevet 13. desember 2014 Ingen? Anonymous poster hash: d2439...416
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2014 #3 Skrevet 13. desember 2014 Eneste jeg tror du kan gjøre er å avinstallere alle spillene og installere de spillene du har... Det eller å finne igjen den du mangler Anonymous poster hash: 01362...38a 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2014 #4 Skrevet 14. desember 2014 Du må bruke det siste spillet du installerte, så enten må du avinstallere og legge inn spillene på nytt (men da forsvinner jo helaften, siden du ikke finner cd'n), eller du kan kjøpe en ny utvidelsespakke og spille med den. Anonymous poster hash: 493ec...90b
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2014 #5 Skrevet 14. desember 2014 Last ned crack til spillet og lur PC`en til å tro du har i CD`en. Du finner veiledning på google Anonymous poster hash: 43869...c68
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå