AnonymBruker Skrevet 13. desember 2014 #1 Skrevet 13. desember 2014 Var tynnfeit og begynte å trene. Gruppetrening med utholdende styrke for det meste, for 6 mnd siden. Nå er jeg blitt sterkere. Men også mye større, spesielt lårene som i utgangspunktet aldri har vært direkte tynne...Det har lagt seg muskler under fettet. Overkroppen ser bedre ut enn noensinne, men lår og ræv ser ut som det tilhører en skøyteløper... Hva gjør jeg nå? Løping? Jeg eier ikke løpeteknikk... Slutte å spise? Jeg har en krevende jobb der det går utover konsentrasjonen om jeg ikke spiser, og særdeles lange og uforutsigbare arbeidsdager gjør at å planlegge måltidene ikke er særlig enkelt. Hjelp Anonymous poster hash: 1afd5...c4d
Pinkee Skrevet 13. desember 2014 #3 Skrevet 13. desember 2014 For meg var det bare å fortsette, etter 9 måneder begynte ting å bli mindre. Men, slank blir jeg vel aldri av trening alene, da må vel kostholdet inn i bok. 1
Gjest Strandet Skrevet 13. desember 2014 #4 Skrevet 13. desember 2014 (endret) Tror det er viktig å tøye ut lårmusklene. Men jeg er ingen profesjonell trener da. Hørte for mange år siden at det var viktig å tøye ut låra, for å ikke ende opp med fotballår. Antaglig var dette snakk om å ha spesielt muskuløse lår. Er vel sånn at man løfter opp leggen, og så tar man tak i tærna med hånda og lar det strekke litt i 30 sek. Hm, og så kan man sette det ene benet ut til siden og så sette seg på huk for å tøye musklene på innsida av låret. Endret 13. desember 2014 av Strandet
WubWub Skrevet 13. desember 2014 #5 Skrevet 13. desember 2014 For meg var det bare å fortsette, etter 9 måneder begynte ting å bli mindre. Men, slank blir jeg vel aldri av trening alene, da må vel kostholdet inn i bok. om han/hun fortsetter med samme trenings intensivitet og kosthold så vil jo vedkommende bare bli større? så rådet ditt henger vel ikke helt på greit om vedkommende vil bli mindre.
Gjest Runforit Skrevet 13. desember 2014 #6 Skrevet 13. desember 2014 Fokuser på lettere stryke på beina? Dess tyngre styrke dess mer muskler får du. Om du kjører lettere så vil musklene reduseres.
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2014 #7 Skrevet 13. desember 2014 Jeg er en hun Tøye gjør jeg. Jeg får prøve å spise mindre og oftere. Nå blir det gjerne en god morgen-youghurt til frokost (lettvindt og grei å oppbevare som nødmat) svær lunsj med et par grove rundstykker med ost. Så kanskje en brødskive eller to med ost om jeg trenger noe før trening, og oftest noe karbonadedeigbasert til middag etter trening. Flytende kalorier er det minimalt av (drikker ikke melk, hender av og til jeg drikker juice) og godterier som sjokolade og potetgull kjøper jeg veldig sjelden.Anonymous poster hash: 1afd5...c4d
venus_ Skrevet 13. desember 2014 #8 Skrevet 13. desember 2014 Hvor ofte trener du? Ville byttet ut noen av øktene med kardio.
Pinkee Skrevet 13. desember 2014 #9 Skrevet 13. desember 2014 om han/hun fortsetter med samme trenings intensivitet og kosthold så vil jo vedkommende bare bli større? så rådet ditt henger vel ikke helt på greit om vedkommende vil bli mindre. For meg fungerte det å fortsette å trene, etter ca 9 måneder begynte jeg å gå inn, dvs bli mindre i størrelse. Jeg har ikke blitt noe lettere i kg, men jeg har gått ned 1-2 str i klær. Første tiden jeg trente, ble jeg bare "større" fordi jeg dannet muskler. Men, helt klart, ikke sikkert alle er som meg. Selv om jeg har snakket med mange som har opplevd det samme.
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2014 #10 Skrevet 13. desember 2014 Hvor ofte trener du? Ville byttet ut noen av øktene med kardio. 3-6 ganger i uken...Kommer litt an på jobbing osv. En liten periode var jeg nede i to ganger i uken.Anonymous poster hash: 1afd5...c4d
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2014 #11 Skrevet 13. desember 2014 Hvor ofte trener du? Ville byttet ut noen av øktene med kardio. 3-6 ganger i uken...Kommer litt an på jobbing osv. En liten periode var jeg nede i to ganger i uken.Anonymous poster hash: 1afd5...c4d
WubWub Skrevet 13. desember 2014 #12 Skrevet 13. desember 2014 For meg fungerte det å fortsette å trene, etter ca 9 måneder begynte jeg å gå inn, dvs bli mindre i størrelse. Jeg har ikke blitt noe lettere i kg, men jeg har gått ned 1-2 str i klær. Første tiden jeg trente, ble jeg bare "større" fordi jeg dannet muskler. Men, helt klart, ikke sikkert alle er som meg. Selv om jeg har snakket med mange som har opplevd det samme. Om det tok deg 9 måneder før du oppnådde resultater så må det nok ha vært no riv gærent ruskende galt med trenings opplegget ditt og kostholdet. Og nei, det er ingenting som tilsier at trådstarter vil bli mindre om han følger samme treningsprogram som har gjort vedkommende større. All logikk viser til at resultatet ved samme trenings program vil føre til økt størrelse
Pinkee Skrevet 13. desember 2014 #13 Skrevet 13. desember 2014 Om det tok deg 9 måneder før du oppnådde resultater så må det nok ha vært no riv gærent ruskende galt med trenings opplegget ditt og kostholdet. Og nei, det er ingenting som tilsier at trådstarter vil bli mindre om han følger samme treningsprogram som har gjort vedkommende større. All logikk viser til at resultatet ved samme trenings program vil føre til økt størrelse Okei, forteller bare om min erfaring jeg. Ikke var det noe galt med treningsopplegget mitt, og kostholdet var forholdsvis bra. Slet litt med å spise nok energi første tiden, men det var det eneste. Men, som sagt, jeg er ikke den eneste jeg vet om, som har startet med å legge på seg muskler, for så å begynne å minke i fett. Trodde faktisk det var normalt, i alle fall blant damer.
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2014 #14 Skrevet 13. desember 2014 Høres ut som du får i deg litt vel mye karbohydrater. Anonymous poster hash: 32209...dbf 1
WubWub Skrevet 13. desember 2014 #15 Skrevet 13. desember 2014 Okei, forteller bare om min erfaring jeg. Ikke var det noe galt med treningsopplegget mitt, og kostholdet var forholdsvis bra. Slet litt med å spise nok energi første tiden, men det var det eneste. Men, som sagt, jeg er ikke den eneste jeg vet om, som har startet med å legge på seg muskler, for så å begynne å minke i fett. Trodde faktisk det var normalt, i alle fall blant damer. Om det tok deg 9 måneder før du så noen resultater så sier det seg selv at du gjorde mye galt.
Lizliz Skrevet 13. desember 2014 #16 Skrevet 13. desember 2014 La meg være første til å stille spm: hvor mange cm er det rundt lårene dine og hvor høy er du? Veldig vanlig at mange jenter synes lårene sine er for store når de ofte ikke er det i det heletatt Jeg har alltid hatt muskuløse lår og har igrunn aldri fått en eneste klage på de, kun positiv oppmerksomhet
venus_ Skrevet 13. desember 2014 #17 Skrevet 13. desember 2014 3-6 ganger i uken...Kommer litt an på jobbing osv. En liten periode var jeg nede i to ganger i uken.Anonymous poster hash: 1afd5...c4d Når jeg leser innlegget ditt igjen, blir jeg usikker på hva som egentlig var problemstilingen. Er det for mye muskelmasse på lår og rumpe, eller for mye fett?
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2014 #18 Skrevet 13. desember 2014 La meg være første til å stille spm: hvor mange cm er det rundt lårene dine og hvor høy er du? Veldig vanlig at mange jenter synes lårene sine er for store når de ofte ikke er det i det heletatt Jeg har alltid hatt muskuløse lår og har igrunn aldri fått en eneste klage på de, kun positiv oppmerksomhet Jeg er 170, lårene er rundt 57 cm i omkrets på det største. Leggene mine er 35 på det tykkeste, 30 rett under kneet (sliter med å finne støvletter som ikke slenger rundt beina) og 35 rett over kneskålen. Midje ved navlehøyde ca 80. Alle buksene mine passer fremdeles (skinny jeans), men jeg synes det velter mindre over linningen enn før. Altså at overkroppen er blitt strammere. Men det er et slit å få dem av etter jeg har åpnet dem Kan vel også legge til at jeg er passert 40. For mye karbohydrater er nok ikke umulig nei, skulle virkelig ønske jeg kunne spist feks egg istedet, men det og sjømat fikser jeg bare ikke i noen som helst form..!!Anonymous poster hash: 1afd5...c4d
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2014 #19 Skrevet 13. desember 2014 Når jeg leser innlegget ditt igjen, blir jeg usikker på hva som egentlig var problemstilingen. Er det for mye muskelmasse på lår og rumpe, eller for mye fett? Kombinasjonen Var bedre før musklene la seg under fettet Anonymous poster hash: 1afd5...c4d
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2014 #20 Skrevet 13. desember 2014 Jeg er 170, lårene er rundt 57 cm i omkrets på det største. Leggene mine er 35 på det tykkeste, 30 rett under kneet (sliter med å finne støvletter som ikke slenger rundt beina) og 35 rett over kneskålen. Midje ved navlehøyde ca 80. Alle buksene mine passer fremdeles (skinny jeans), men jeg synes det velter mindre over linningen enn før. Altså at overkroppen er blitt strammere. Men det er et slit å få dem av etter jeg har åpnet dem Kan vel også legge til at jeg er passert 40. For mye karbohydrater er nok ikke umulig nei, skulle virkelig ønske jeg kunne spist feks egg istedet, men det og sjømat fikser jeg bare ikke i noen som helst form..!!Anonymous poster hash: 1afd5...c4d La bare merke til at du sier du spiser God Morgen-yoghurt, rundstykker, brødskiver og juice til alle måltider utenom middagen. Det blir mye karbo ila døgnet. Prøv å la ett måltid til, i tillegg til middagen, være karbofritt. Et karbohydratrikt kosthold gjør at du samler mye vann.Anonymous poster hash: 32209...dbf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå