Gå til innhold

en solskinnshistorie i desember

Anbefalte innlegg

Skrevet

har lyst å dele hva jeg opplevde i dag, gikk tur med hundene min (staff tispe på 7 år). i et skogs område, ca 20 min fra der jeg bor, Jeg bor i en by! men har et skogsområde som jeg bruker som turområde. dette er på ettermiddagen i skumringstiden, hunden får løpe fritt, noe ho pleier når vi går i skogen, på slutten av turen, rett før vi går ut av turområde, så blir ho borte for meg, jeg roper og plystrer, men ingen respons. jeg går tilbake og spør folk, men ingen har sett eller hørt noe. I løpet av letinga, har det blitt mørkt, så ,etter å ha leita i ca 45 min, velger jeg å gå hjem for å skifte, få varmen i meg+ hente lommelykt, før jeg fortsetter leting. turen tilbake tar ca 15 min, og mange tanker går igjennom hode,

da jeg kommer hjem roper jeg navnet par ganger, og gjett hvem som kommer ut av hagen...jo det er amy mor..den følelsen...:) yess

har jo hørt om hunder og dyr som finner veien hjem av seg selv,og håper og fantaserer litt om det. men

noen flere med liknende historier??

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg var liten hadde vi en liten bichon frise tispe (akkurat som den jeg har nå). Det var midt på sommeren, og mamma og jeg kjørte oss en tur. Plutselig svingte en bil rett inn i oss.. Når redningsmannskapet kom for å åpne døren på min side, spratt Fia (hunden) ut og løpte sin vei.. Ingen fant henne i nærområdet, men det viste seg at hun hadde funnet veien hjem, for broren min fant henne rett bak hushjørnet.. Vi tok henne til dyrlegen for en sjekk, og vi ble fortalt at hun hadde fulgt med på veien hele tiden, og klart og funnet veien hjem på den måten :P **Alle (bortsett fra han som kjørte på oss, han dro til himmelen ganske kort tid etter) kom uskadet fra ulykkestedet**

Anonymous poster hash: 9178f...e92

• Liker 1
Skrevet

Fint at hunden din gikk hjem av seg selv TS, men jeg synes nok strengt tatt en ikke burde la hunden gå løs om en ikke har bedre kontroll enn som så.

Anonymous poster hash: 27188...b75
  • Liker 1
Skrevet

Da jeg var liten stakk bikkja vår på et eventyr med nabobikkja en hel dag. Vi fikk høre at de var observert på andre siden av bygda. De kom hjem slukøret nærmest krypende langs husveggen klokka elleve på kvelden.

Anonymous poster hash: 26b85...c72

• Liker 1
Skrevet

ja- e forstår skepissen din- det pleier å gå fint, og jeg har kontroll, men det var som sagt mørk, og plusetlig var det stille (pleier å rope på den med jevne mellomrom, og og kommer alltid, som regel pleie ho og komme løpende for å sjekke om e kommer liksom)- vil tro e va ca 3 km hjemmefra.. kommer nok til å ha den i bånd hvis e sku gjøre noe liknende igjen....

Gjest fallerifallera
Skrevet

Hadde en gordon setter som stadig stakk av. Hun kunne være borte i timevis, men fant heldigvis alltid veien hjem :)

Skrevet

Når jeg var liten hadde vi en liten bichon frise tispe (akkurat som den jeg har nå). Det var midt på sommeren, og mamma og jeg kjørte oss en tur. Plutselig svingte en bil rett inn i oss.. Når redningsmannskapet kom for å åpne døren på min side, spratt Fia (hunden) ut og løpte sin vei.. Ingen fant henne i nærområdet, men det viste seg at hun hadde funnet veien hjem, for broren min fant henne rett bak hushjørnet.. Vi tok henne til dyrlegen for en sjekk, og vi ble fortalt at hun hadde fulgt med på veien hele tiden, og klart og funnet veien hjem på den måten :P **Alle (bortsett fra han som kjørte på oss, han dro til himmelen ganske kort tid etter) kom uskadet fra ulykkestedet**

Anonymous poster hash: 9178f...e92

facsinerende..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...