Gå til innhold

hvordan fungerer TRUMF-kort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

tok med meg et sånn trumfkort fra butikken men skjønner ikke helt hvordan man skal bruke det. Drar man det før man bruker bankkortet eller gir man det bare til personen i kassa?

Anonymous poster hash: 4e8bf...c7a

Skrevet

Gir det til personen i kassa. Du må registrere kortet på nettet på www.trumf.no. Du kan også registrere bankkortet ditt, så slipper du å huske trumfkort når du bruker bankkort.

• Liker 1
Skrevet

Du kan dra det selv i kortautomaten også :) men det aller beste er å registrere det på bankkortet :)

• Liker 1
Skrevet

Kan noen forklare meg hva trumfkort er?

Jeg så at KIWI er oppnevnt som en av butikkene, og her handler jeg jo alltid, så dette hadde kanskje vært noe for meg?

Anonymous poster hash: f96b0...7ab
Skrevet

Gå inn på trumf.no så får du en god forklaring på det.

Men trumfkortet fungerer på samme måte som coopkortet. Du får en hvis prosent av kjøpesummen som innskudd på din trumfkonto i en rekke butikker. Over tid vil det bli noen kroner, disse kan du enten ta ut i kontant eller bruke på nettbutikken flust. Eller som gavekort du bruker i dagligvarebutikken.

Skrevet

Men er det en type kredittkort? Altså hele kjøpesummen blir trukket derfra og jeg må betale tilbake innen fristen? Hvis ikke så påløper rentene? Eller er det bare et kort der bonus kronene blir plasert etter hjert kjøp?

Anonymous poster hash: 44997...780
Skrevet

Det er et bonuskort. Du samler poeng/kroner.

Anonymous poster hash: 7f037...3c7
Skrevet

Men er det en type kredittkort? Altså hele kjøpesummen blir trukket derfra og jeg må betale tilbake innen fristen? Hvis ikke så påløper rentene? Eller er det bare et kort der bonus kronene blir plasert etter hjert kjøp?

Anonymous poster hash: 44997...780

Bonuskort. Men du kan også få det som kredittkort.

Vi har nå reist på langhelg med bonusen oppspart gjennom 14 måneder. Kan nemlig overføre bonusen til Eurobunuspieng også.

Anonymous poster hash: f371c...269

Skrevet

Man kan også bare overføre hele summen rett inn på bankkortet på trumf.no. Blir raskt store summer hvis du fyller bensin på Shellstasjoner også

Skrevet

Lettere å bare ha et trumf kredittkort, så slipper man å tenke på å dra bonuskort hver gang man handler.

Anonymous poster hash: 44bac...8d8
Skrevet

Man kan også knytte trumfkort til bankkortet sitt på trumf.no,så blir bonusen registrert uansett når du betaler med kort.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...