AnonymBruker Skrevet 13. desember 2014 #1 Skrevet 13. desember 2014 Hei, Jeg har vært singel i et år nå, og lastet inn Tinder for et par mnd siden, rett og slett litt av nysgjerrighet. Er i midten av 20-årene (og jente). Ser normalt pen ut vil jeg si. Har fått mye koselige henvendelser, og har også vært på en date med en derfra. Jeg prøver å ikke være altfor selektiv når jeg "swiper", og liker kanskje for mange, men jeg vil være åpen for at mange skal kunne chatte til meg. Men nå opplevde jeg plutselig to stk som var litt frekke. Vi hadde jo tydeligvis trykket like på hverandre begge to for å få en match, men han ene skrev "Ser vi har trykket feil begge to ja;)" - Denne kan jo egentlig bare være ment som morsom? Men det var også en melding fra en annen som var litt sånn "skjønner at du hadde avstandsbilde som forsidebilde ja" (blir jo myntet på at de andre bildene ikke var så fine - men hvis han mener dette; hvorfor trykker han like da, og hvorfor fjerner han meg ikke i stedet for å si noe? Og når han sier noe, hvorfor lar han meg fortsatt stå, han venter jo tydelig på et svar..?" Nå er det jo lørdag kveld, og disse unge guttene i 20-åra kan jo være småfulle, men likevel. Synes det er frekt, og ble usikker på om jeg skal fortsette å ha Tinder. Tror dere disse kommentarene var seriøse, og er det slikt man må regne med? Eller var det fra "the game" som man hører om, der gutter kommer med frekke kommentarer for å prøve å oppnå kontakt? Anonymous poster hash: 9faaa...884
AnnetteF Skrevet 13. desember 2014 #2 Skrevet 13. desember 2014 Hei, Jeg har vært singel i et år nå, og lastet inn Tinder for et par mnd siden, rett og slett litt av nysgjerrighet. Er i midten av 20-årene (og jente). Ser normalt pen ut vil jeg si. Har fått mye koselige henvendelser, og har også vært på en date med en derfra. Jeg prøver å ikke være altfor selektiv når jeg "swiper", og liker kanskje for mange, men jeg vil være åpen for at mange skal kunne chatte til meg. Men nå opplevde jeg plutselig to stk som var litt frekke. Vi hadde jo tydeligvis trykket like på hverandre begge to for å få en match, men han ene skrev "Ser vi har trykket feil begge to ja;)" - Denne kan jo egentlig bare være ment som morsom? Men det var også en melding fra en annen som var litt sånn "skjønner at du hadde avstandsbilde som forsidebilde ja" (blir jo myntet på at de andre bildene ikke var så fine - men hvis han mener dette; hvorfor trykker han like da, og hvorfor fjerner han meg ikke i stedet for å si noe? Og når han sier noe, hvorfor lar han meg fortsatt stå, han venter jo tydelig på et svar..?" Nå er det jo lørdag kveld, og disse unge guttene i 20-åra kan jo være småfulle, men likevel. Synes det er frekt, og ble usikker på om jeg skal fortsette å ha Tinder. Tror dere disse kommentarene var seriøse, og er det slikt man må regne med? Eller var det fra "the game" som man hører om, der gutter kommer med frekke kommentarer for å prøve å oppnå kontakt? Anonymous poster hash: 9faaa...884 Noen eier bare ikke folkeskikk. Slikt syns jeg man kan spare seg for å si. Du tar rett og slett og sletter de. Ikke vent på at de skal gjøre det ☺ 2
YoyoMa Skrevet 13. desember 2014 #3 Skrevet 13. desember 2014 (endret) Det er troll. Mange pleier å fremprovosere reaksjoner fra sine Tinder-match for så å ta screenshot av samtalen å sende den rundt til sine venner for å le. Det finnes faktisk egne fora for sånne screenshots. Endret 13. desember 2014 av YoyoMa
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2014 #4 Skrevet 13. desember 2014 Det er troll. Mange pleier å fremprovosere reaksjoner fra sine Tinder-match for så å ta screenshot av samtalen å sende den rundt til sine venner for å le. Det finnes faktisk egne fora for sånne screenshots. Såpass ja. Det var jeg ikke klar over. Takk for tipset! Dårlig gjort å gjøre sånn i forhold til oss som er seriøse, ingen ønsker jo å bli hengt ut over nett av barnslige gutter! Anonymous poster hash: 9faaa...884 6
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2014 #5 Skrevet 13. desember 2014 Noen eier bare ikke folkeskikk. Slikt syns jeg man kan spare seg for å si. Du tar rett og slett og sletter de. Ikke vent på at de skal gjøre det ☺ Uff ja, jeg slettet de kjapt! Jeg kunne aldri ha sagt noe slemt til noen iallfall, hadde jeg ikke vært interessert hadde jeg bare slettet de i stillhet. Anonymous poster hash: 9faaa...884
Gjest Minesveiper Skrevet 14. desember 2014 #6 Skrevet 14. desember 2014 Tror dere disse kommentarene var seriøse, og er det slikt man må regne med? Eller var det fra "the game" som man hører om, der gutter kommer med frekke kommentarer for å prøve å oppnå kontakt? Anonymous poster hash: 9faaa...884 Det er godt mulig de prøver seg på såkalte negs. Slike gutter er det bare å unngå for enten er de i en periode hvor de prøver å finne ut hva som funker, eller så er de bare retards som er frekke. Synes de bare har godt av å bli ignorert for da lærer de at slike frekke kommentarer ikke er veien å gå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå