Supernova17 Skrevet 13. desember 2014 #1 Skrevet 13. desember 2014 Oppfører man seg annerledes, eller hva kan det gjøre med folk?
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2014 #2 Skrevet 13. desember 2014 Mener du som singel, eller hatt lite kontakt med andre mennesker generellt? Anonymous poster hash: 0c07a...6a3 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2014 #4 Skrevet 13. desember 2014 Man blir som meg Du er da et elskelig søtt vesen. Anonymous poster hash: 0c07a...6a3
YoyoMa Skrevet 13. desember 2014 #5 Skrevet 13. desember 2014 Oppfører man seg annerledes, eller hva kan det gjøre med folk? Du utvikler sosial angst. 3
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2014 #6 Skrevet 13. desember 2014 Man blir altfor vant til det og har mest lyst til å kaste ut de som prøver å være mer enn et par timer i leiligheten/huset ditt. Og tenker de på å bli over natta sier man ifra at " Sorry, men jeg er foretrekker å våkne opp imorgen alene, sprade naken ut på badet og starte dagen, alene". Anonymous poster hash: 302a0...54a 5
Supernova17 Skrevet 13. desember 2014 Forfatter #7 Skrevet 13. desember 2014 Mener du som singel, eller hatt lite kontakt med andre mennesker generellt? Anonymous poster hash: 0c07a...6a3 Jeg mener hvis man stenger seg inne, holder seg hjemme og ikke har kontakt med andre mennesker. 1
Gjest Strandet Skrevet 13. desember 2014 #8 Skrevet 13. desember 2014 (endret) Man sitter hjemme i undertøyet. Noe som muligens er noe uhygienisk over tid kan jeg forestille meg. Endret 13. desember 2014 av Strandet
WubWub Skrevet 13. desember 2014 #9 Skrevet 13. desember 2014 Jeg mener hvis man stenger seg inne, holder seg hjemme og ikke har kontakt med andre mennesker. Etter 7-8 år med det du beskriver så kan jeg trygt slå fast at man kan bli litt små rar 4
Gjest Eurodice Skrevet 13. desember 2014 #10 Skrevet 13. desember 2014 Man blir som meg Skrekk og gru! 5
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2014 #12 Skrevet 13. desember 2014 Oppfører man seg annerledes, eller hva kan det gjøre med folk? Man ler av sine egne fiser. Anonymous poster hash: cdfc9...120 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2014 #13 Skrevet 13. desember 2014 Etter at jeg pga sykdom hadde vært veldig lite ute blant folk i noen år, var jeg en lørdag i sentrum for å handle noe. Ble kjørt nesten til døren av kjøpesenteret, måtte bare krysse en plass full av folk som kom og gikk i alle retninger. Resultat: Jeg kolliderte med folk. Hadde rett og slett mistet litt evnen til å navigere meg gjennom en stor folkemengde - jeg så folk mer eller mindre rett i ansiktet og gikk dermed rett på dem. Nifse og temmelig triste greier, jeg følte meg virkelig som en eneboer som kom tilbake til sivilisasjonen. Anonymous poster hash: cb247...645 3
Supernova17 Skrevet 13. desember 2014 Forfatter #14 Skrevet 13. desember 2014 Etter at jeg pga sykdom hadde vært veldig lite ute blant folk i noen år, var jeg en lørdag i sentrum for å handle noe. Ble kjørt nesten til døren av kjøpesenteret, måtte bare krysse en plass full av folk som kom og gikk i alle retninger. Resultat: Jeg kolliderte med folk. Hadde rett og slett mistet litt evnen til å navigere meg gjennom en stor folkemengde - jeg så folk mer eller mindre rett i ansiktet og gikk dermed rett på dem. Nifse og temmelig triste greier, jeg følte meg virkelig som en eneboer som kom tilbake til sivilisasjonen. Anonymous poster hash: cb247...645 Takk for at du deler dine erfaringer!
WubWub Skrevet 13. desember 2014 #15 Skrevet 13. desember 2014 Oppfører man seg annerledes, eller hva kan det gjøre med folk? For å svare litt bedre på det du spør om, sosial isolasjon kan føre til mange ikke så heldige ting. Man kan utvikle diverse psykiske lidelser av forskjelling karakter. Psykoser, vrangforestillinger, sosial fobi, angst, depresjon. Forskning har også vist til at sosial isolasjon kan føre til hjerte og karsykdommer, demens, alvorlig sykdom og tidlig død. Så f.eks om vi tar 2 mennesker med lik fysisk form , og den ene har et sosial nettverk mens den andre ikke har det så ifølge statestikken så vil den med sosial omgangskrets leve lenger. 3
Gjest brutal_mann Skrevet 14. desember 2014 #16 Skrevet 14. desember 2014 En blir en sær faen rett og slett. 2
Cowboy Lotte Skrevet 14. desember 2014 #17 Skrevet 14. desember 2014 Jeg har ikke vært ute på en god stund, og jeg er da helt normal, er nok mange som ser opp til meg på grunn av min hjertevarme. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå