Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Er småforelsket i en youtube-blogger og her om dagne la hun ut en video om sin make-up rutine. Jeg hadde aldri sett henne uten make-up før denne videoen og jeg må si jeg er jævlig skuffa. Med menn vet du hva du får, vi bruker ikke sminke. Men med damer er du aldri sikker, sminke er så sleipt at det er på grensen til svindel

http://i.ytimg.com/vi/f49xeXdFSgc/maxresdefault.jpg

Endret av YoyoMa
Videoannonse
Annonse
Gjest fallerifallera
Skrevet

Er jente selv, men skjønner godt frustrasjonen. Mange ser jo faktisk helt jævlige ut uten sminke. Litt kjipt om man blir kjæreste med noen, også går det en stund før man ser hvordan hun egentlig ser ut, og hun var langt fra slik man trodde hun var.

• Liker 1
Skrevet

Men dæven, ser kvinner annerledes ut med sminke???? Trodde du at kvinner er født med tykke og lange øyenvipper, perfekt eyeliner, en eller annen farget øyenskygge, rouge og shiny lepper?

Anonymous poster hash: f1c96...9fd
  • Liker 6
Skrevet

Forventet et drastisk før-og etterbilde av en med mye countoring. Blir du lurt av dette?
Hun har jo bare brukt foundation,eyeliner, øyenbrynspudder og leppestift. Det er det de fleste kvinner bruker til hverdags.

• Liker 3
Skrevet

Men dæven, ser kvinner annerledes ut med sminke???? Trodde du at kvinner er født med tykke og lange øyenvipper, perfekt eyeliner, en eller annen farget øyenskygge, rouge og shiny lepper?

Jeg er fullt klar over at damer ikke er født med eyeliner osv. Men noen av damene er så gode til å jukse med utseende sitt at det er vanskelig å la være å bli sur.

Ser for deg at du dater en mann som alltid går i dyre merkeklær, kjører en råfin sportsbil, og har et vitnemål fra Harvard hjemme i sin dritfine leilighet. 2 uker senere finner du ut at vitnemålet er fake, og at sportsbilen, leiligheten og klærne er noe han låner av kompisen som er på ferie.

Sånn er det med noen damer. Du tror du har funnet deg verdens fineste dame bare for å oppdage at hun er stygg som spy uten sminke.

Skrevet

Men dæven, ser kvinner annerledes ut med sminke???? Trodde du at kvinner er født med tykke og lange øyenvipper, perfekt eyeliner, en eller annen farget øyenskygge, rouge og shiny lepper? Anonymous poster hash: f1c96...9fd

Hvorfor skulle ikke vi menn tro det?

Helt ærlig?

Vi tror at kvinner utvikler de tingene du nevner når dere kommer i puberteten og utvikler hofter og bryster.

Anonymous poster hash: 38a2b...0be

Skrevet

Forventet et drastisk før-og etterbilde av en med mye countoring. Blir du lurt av dette?

Hun har jo bare brukt foundation,eyeliner, øyenbrynspudder og leppestift. Det er det de fleste kvinner bruker til hverdags.

Jeg er ingen ekspert på sminke. Må jeg belage meg på at alle damer jeg ser ute er 2-3 poeng lavere på skjønnhetsskalaen enn det jeg oppfatter dem som fordi de bruker sminke?

Skrevet

Hvorfor skulle ikke vi menn tro det?

Helt ærlig?

Vi tror at kvinner utvikler de tingene du nevner når dere kommer i puberteten og utvikler hofter og bryster.

Anonymous poster hash: 38a2b...0be

Jeg vet ikke med deg, men da vi var rundt 12 år begynte jentene å eksperimentere med sminke. De fleste barn (allerede i barnehagsalderen) vet sånn cirka hva sminke er og hva det brukes til. Det ser man på tegneserier til og med. Kanskje noen av guttene også får prøve å sminke, så får de og se hvor stor forandring det kan gjøre.

Og du har sikkert gått på fest hvor folk pynter seg. Mange jenter velger ofte å sminke seg litt annerledes da. At du ikke har merket forskjell er jo ikke kvinnene sin feil.

Enkelte mennesker er bare så uopplyste. Menn og kvinner er faen meg samme art, så hvorfor skal man tro at det er naturlig at kvinnen har blodrøde lepper da? Reflekter litt over det dere ser i hverdagen.

• Liker 2
Skrevet

Jeg vet ikke med deg, men da vi var rundt 12 år begynte jentene å eksperimentere med sminke. De fleste barn (allerede i barnehagsalderen) vet sånn cirka hva sminke er og hva det brukes til. Det ser man på tegneserier til og med. Kanskje noen av guttene også får prøve å sminke, så får de og se hvor stor forandring det kan gjøre.

Og du har sikkert gått på fest hvor folk pynter seg. Mange jenter velger ofte å sminke seg litt annerledes da. At du ikke har merket forskjell er jo ikke kvinnene sin feil.

Enkelte mennesker er bare så uopplyste. Menn og kvinner er faen meg samme art, så hvorfor skal man tro at det er naturlig at kvinnen har blodrøde lepper da? Reflekter litt over det dere ser i hverdagen.

Er du tilbakestående? Jeg forventer ikke at dama skal se ut som hun gjør på fest. Men hvis hun er pen til hverdags så forventer jeg at hun er pen uten sminke. Hvis hun er støgg uten sminke så har hun begått juks. Svindel og bedrag.

Skrevet

Hva?! Hun var jo utrolig søt uten sminke!

• Liker 3
Gjest Trollkarlen
Skrevet

Hun ser jo verre ut med sminke på. Knallrøde lepper og eyeliner wings er noe av det verste som finnes.

Skrevet

Damene har også hår de tar bort, dæven du blir lurt trill rundt.

Anonymous poster hash: 0a68f...b8e
  • Liker 5
Skrevet

Men du klarer vel å se når en jente på gata eller på en date har på seg sminke og ikke? Kanskje litt verre med mer eksotisk utseende siden da vet man på en måte ikke hva det "normale" er. Da bare svelger man alt man ser.

På youtube så ser alt mye bedre ut pga lyset og sånt uansett... du må nesten se folk i virkeligheten før du forelsker deg, tror jeg. :)

Anonymous poster hash: e3248...597
  • Liker 1
Skrevet

Synes hun var kjempesøt uten sminke jeg. Og hvis dette skuffer deg stort, så får du virkelig et problem, for de fleste sminker seg til større endringer.

Og tror du bare ikke blir fornøyd med en usminket dame.

Anonymous poster hash: 6af3c...c3e
  • Liker 2
Skrevet

Synes hun var kjempesøt uten sminke jeg. Og hvis dette skuffer deg stort, så får du virkelig et problem, for de fleste sminker seg til større endringer.

Og tror du bare ikke blir fornøyd med en usminket dame.

Anonymous poster hash: 6af3c...c3e

Det ser ut som hun har influensa og mensen på bildet uten sminke.

Skrevet

Jeg er ingen ekspert på sminke. Må jeg belage meg på at alle damer jeg ser ute er 2-3 poeng lavere på skjønnhetsskalaen enn det jeg oppfatter dem som fordi de bruker sminke?

Ja, noen kan til og med synke 5-7 poeng på "skjønnhetsskalaen". :

https://www.google.no/search?q=contouring+before+and+after&biw=1366&bih=667&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=k7GMVPW-IoXYywOdjIDQDQ&ved=0CAYQ_AUoAQ

Skrevet

Er glad jeg ikke bruker sminke. Holder ingen for narr, og finner fyrer som har beina på jorda. Lucky me:-)

Anonymous poster hash: 18e46...70f

Skrevet

Noen liker sminkedukker og noen liker jenter som er mer naturlig. Hvis TS foretrekker oversminkede jenter, bør han gå etter dem, og beordre dem til å aldri fjerne sminken. Jeg synes de aller fleste er penest uten sminke, spesielt hvis en sammenlikner med de som har flere lag sparkel i ansiktet. Det ser aldeles latterlig ut, spesielt til hverdags.

Skrevet

hun var pen uten sminke :)

Anonymous poster hash: ef961...c63
Skrevet

Om du er så redd for å bli lurt, så slutt å gå etter oversminka damer da vel. Finn deg en som bruker lite sminke og som er mer naturlig. Da vet du hva du får ;)

Men du må først få draget på disse damene ;) De lar seg ikke lure av menn ;)

Anonymous poster hash: 59851...674

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...