AnonymBruker Skrevet 13. desember 2014 #1 Skrevet 13. desember 2014 Vi skal i bryllup på nyttårsaften og skal spleise på gave med flere venner av oss og er egentlig enige om å kjøpe KitchenAid Artisan, hvit. Men den er nå på tilbud og derfor har vi plutselig penger til overs og har nok til å kjøpe den nye foodprocessor-saken som hører til. Er det noen som har noen erfaring med den? Er det bare "ræl" eller er det noe som kommer til å bli brukt tror dere?Anonymous poster hash: 99fa1...47e
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2014 #2 Skrevet 13. desember 2014 Finnes flere tråder på denne kjøkkenmaskinen allerede. Anonymous poster hash: 5899e...857
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2014 #3 Skrevet 13. desember 2014 Finnes flere tråder på denne kjøkkenmaskinen allerede. Anonymous poster hash: 5899e...857 Det vet jeg, men ikke om det nye foodprocessor-tilbehøret! Og det var det spørsmålet gjaldt. Anonymous poster hash: 99fa1...47e
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2014 #4 Skrevet 14. desember 2014 Hvis du mener dette så er det ikke nytt:http://www.kitchenaid.no/catalogue/tilleggsutstyr-kjoekkenmaskin/kombinasjonspakke-5fga-5fvsp-mvsa-fppc-859704001010-wer/product-no.htm Har selv hatt dette settet i flere år og bruker både kjøttkvern og grønnskssnitter ofte. Enkle å feste på maskinen.Anonymous poster hash: f01f4...587
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2014 #5 Skrevet 14. desember 2014 Hvis du mener dette så er det ikke nytt:http://www.kitchenaid.no/catalogue/tilleggsutstyr-kjoekkenmaskin/kombinasjonspakke-5fga-5fvsp-mvsa-fppc-859704001010-wer/product-no.htm Har selv hatt dette settet i flere år og bruker både kjøttkvern og grønnskssnitter ofte. Enkle å feste på maskinen.Anonymous poster hash: f01f4...587 Nei, jeg mener ikke det settet. Det har jeg selv også og bruker det faktisk ganske mye , men jeg mener en foodprocessorbolle med tilhørende skjæreskiver/plater. Den er helt ny på markedet nå og jeg fant den ikke på nettsiden til KitchenAid. Den koster 2498,- og derfor så tenkte jeg at det måtte være noe som faktisk blir brukt. Hvis ikke så er det kanskje bedre å kjøpe det settet som du linker til Anonymous poster hash: 99fa1...47e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå