Gå til innhold

KitchenAid med foodprocessor...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal i bryllup på nyttårsaften og skal spleise på gave med flere venner av oss og er egentlig enige om å kjøpe KitchenAid Artisan, hvit.

Men den er nå på tilbud og derfor har vi plutselig penger til overs og har nok til å kjøpe den nye foodprocessor-saken som hører til.

Er det noen som har noen erfaring med den?

Er det bare "ræl" eller er det noe som kommer til å bli brukt tror dere?

Anonymous poster hash: 99fa1...47e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finnes flere tråder på denne kjøkkenmaskinen allerede.

Anonymous poster hash: 5899e...857

Skrevet

Finnes flere tråder på denne kjøkkenmaskinen allerede. Anonymous poster hash: 5899e...857

Det vet jeg, men ikke om det nye foodprocessor-tilbehøret! Og det var det spørsmålet gjaldt.

Skrevet

Hvis du mener dette så er det ikke nytt:http://www.kitchenaid.no/catalogue/tilleggsutstyr-kjoekkenmaskin/kombinasjonspakke-5fga-5fvsp-mvsa-fppc-859704001010-wer/product-no.htm

Har selv hatt dette settet i flere år og bruker både kjøttkvern og grønnskssnitter ofte. Enkle å feste på maskinen.Anonymous poster hash: f01f4...587

Nei, jeg mener ikke det settet. Det har jeg selv også og bruker det faktisk ganske mye :), men jeg mener en foodprocessorbolle med tilhørende skjæreskiver/plater.

Den er helt ny på markedet nå og jeg fant den ikke på nettsiden til KitchenAid.

Den koster 2498,- og derfor så tenkte jeg at det måtte være noe som faktisk blir brukt. Hvis ikke så er det kanskje bedre å kjøpe det settet som du linker til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...