Gå til innhold

Tips til nyttårkjole?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg trenger litt tips og ideer til nyttårskjole! :)

Det kommer til å bli en typisk nyttårsfest med alkohol og med venner/kjærester! :)

Jeg er 20 år gammel, veier mellom 61-63 kg (litt usikker på eksakt hvor mye) og er 167 cm. Jeg bruker 70/75 C i BH, går litt inn i midjen, og har brede hofter. Magen har en "håndfull" fett. Har smale skuldre og synlige kragebein (det jeg er mest fornøyd med på kroppen og gjerne vil fremheve) det meste av fettet mitt er på mage, rumpe og lår. Har ca denne type kropp: http://images.sodahead.com/polls/003919081/2343832749_tumblr_ln5slbcx6V1qlggufo1_400_answer_5_xlarge.jpeg, kanskje litt større mage/lår.

Vil gjerne ha en kjole som er tettsittende, men vet ikke helt hva som kler kroppsfasongen min. Vil ikke at magen skal stikke ut om dere skjønner. :) Vil ikke ha superkort kjole, men heller ikke lang. ca. midt på lårene tror jeg!

Og siden det er nyttår, så gjør det ingenting om den er litt glitrende, men det er ikke noe must!

Vil helst ikke over 5-600 kr.

Noen som har noen ideer? :laugh:

Anonymous poster hash: d450c...095
Videoannonse
Annonse
Skrevet

http://www.asos.com/Lipsy/Lipsy-Embellished-Lace-Bodycon-Dress/Prod/pgeproduct.aspx?iid=4574999&cid=8799&Rf1012=4458,4461&Rf981=3677&sh=0&pge=3&pgesize=204&sort=-1&clr=Teal&totalstyles=1279&gridsize=4

V-hals.

Tettsittende.

Glitter.

Er det i denne banen du ønsker deg? Nå er det også 20% på alt på asos.

Anonymous poster hash: fecae...6f0

Ja, den var fin!! :) Er bare at jeg er usikker på om den er flatterende til min kroppsfasong?

Skrevet

En ting til, hva tilsvarer størrelse S/M? :) Er det UK 12?

Skrevet

Jeg tipser alltid om Floyd. Synes de har veldig mange fine selskaps/festkjoler :)

Gjest fallerifallera
Skrevet

Jeg ville gått for en peplumkjole! De er tettsittende, men har dette lille miniskjørtet som stikker ut, fremhever formene og skjuler magen. Fant ingen gode eksempler nå, men går jo an å titte litt på asos, nelly, zalando osv?

Skrevet

Takk for tips!

Så på denne: http://www.asos.com/asos/asos-deep-plunge-embellished-peplum-mini-dress/prod/pgeproduct.aspx?iid=4528426&clr=Black&SearchQuery=peplum&pgesize=36&pge=1&totalstyles=241&gridsize=3&gridrow=3&gridcolumn=2

Men ser den eneste størrelsen jeg kunne hatt er UK 10.. Bruker størrelse S i bukser fra bikbok, og generelt størrelse S. Noen ganger M. Men den ser ganske "trang" ut..

Tror dere den er for liten??

Skrevet

Jeg tipser alltid om Floyd. Synes de har veldig mange fine selskaps/festkjoler :)

Nesten alle kjolene der ser jo like ut.

Jeg ville gått for en peplumkjole! De er tettsittende, men har dette lille miniskjørtet som stikker ut, fremhever formene og skjuler magen. Fant ingen gode eksempler nå, men går jo an å titte litt på asos, nelly, zalando osv?

Jeg synes at peplum er blitt litt kjedelig og vanlig. Litt for kjedelig for nyttårsaften etter min mening, mtp. at du skal ut.

Skrevet

Takk for tips!

Så på denne: http://www.asos.com/asos/asos-deep-plunge-embellished-peplum-mini-dress/prod/pgeproduct.aspx?iid=4528426&clr=Black&SearchQuery=peplum&pgesize=36&pge=1&totalstyles=241&gridsize=3&gridrow=3&gridcolumn=2

Men ser den eneste størrelsen jeg kunne hatt er UK 10.. Bruker størrelse S i bukser fra bikbok, og generelt størrelse S. Noen ganger M. Men den ser ganske "trang" ut..

Tror dere den er for liten??

For å være ærlig synes jeg modellen så større ut med den kjolen. Fra midjen og ned til lårene så det så posete ut. Mulig kjolen passer bedre på din kroppsfasong da. Bak var den fin.

Skrevet

Tusen takk for svar! :)

Ok, godt den ikke var såå fin som jeg syntes da :fnise: litt bra siden jeg var så usikker på størrelsen!

Noen andre tips til fine kjoler??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...