AnonymBruker Skrevet 13. desember 2014 #1 Skrevet 13. desember 2014 Har slitt med undervekt en god stund nå og jeg har hatt en altfor stor treningsmengde. Må legge meg inn til behandling hvis jeg ikke fikser å gå opp i vekt spise mer og kutte treningen. Har hatt et mål om å gå opp tre kilo den siste måneden, har gått fra å løpe en mil daglig og gå en times tid til en halv times gåtur daglig. Hadde egentlig veldig mye muskler i lår og bein, men de har blitt betydelig mindre nå. Føler jeg har mistet muskler, og nå har vekta gått ned 1,5kg men jeg har spist mer enn jeg pleier. Kan jeg ha mistet mye muskler og vann pga at jeg har sluttet å trene? Anonymous poster hash: 4db61...2da
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2014 #2 Skrevet 13. desember 2014 Ja du mister muskelvekt når du slutter å trene. Men siden du driver kun med karido, så har du nok ikke hatt den største muskelmassen heller. Det tar litt tid før kroppen stabiliserer seg med det nye kostholdet og treningsregimet. Vekta vil nok snu snart Lykke til videre og håper ting går rette veien snart Anonymous poster hash: 20d56...5ba
Gjest Runforit Skrevet 13. desember 2014 #3 Skrevet 13. desember 2014 Hvor mange kalorier spiser du per dag? Vet du at du spiser mer kcal nå enn da du trente? Om du løp 1 mil om dagen så brant du ca. 500 kcal. Altså - 3500 kcal i uka.
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2014 #4 Skrevet 13. desember 2014 Hvor mange kalorier spiser du per dag? Vet du at du spiser mer kcal nå enn da du trente? Om du løp 1 mil om dagen så brant du ca. 500 kcal. Altså - 3500 kcal i uka. 500 kcal på en mil?? forbenner jo mye mer enn det! Når jeg løper 30 min på tredemølle forbrenner jeg 500 kalorier Anonymous poster hash: a7d6a...119
Gjest Runforit Skrevet 14. desember 2014 #5 Skrevet 14. desember 2014 500 kcal på en mil?? forbenner jo mye mer enn det! Når jeg løper 30 min på tredemølle forbrenner jeg 500 kalorier Anonymous poster hash: a7d6a...119 Det kommer selvsagt an på vekta, men de fleste overvurderer hvor mye jogging brenner. I snitt brenner du ca. din egen kroppsvekt i kcal per km, noe mer om du kjører på med en del helling. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå