Gå til innhold

Er han interessert eller bare venner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Møtte en gutt over en datingside som jeg hadde pratet mye med. Vi har møttes en 5-6 ganger på litt over en måned, mest i helgene.

Når vi ikke møtes har vi omtrent kontakt daglig, men han tar ofte initiativ til å møtes og finne på noe.

Vi klemmer og han følger meg nesten alltid hjem når vi møtes, Men greia er at han ikke har kysset meg enda, føler at han blir litt til tilbaketrukken/sjenert Irl.

Men så er han gjerne litt mer på via teksting der han sier at han har lyst å se meg igjen osv.

Selv er jeg litt beskjeden og blir veldig usikker på hva det er han egentlig vil. Noen som kan komme med litt tips/erfaringer?

Anonymous poster hash: 41df7...a40

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta motet til deg og ta styringen skikkelig neste gang dere er sammen. Du finner fort ut om han liker deg eller ikke :P

Anonymous poster hash: 5fc09...e07
Skrevet

Han er nok sjenert.. Ta første steg du!

Anonymous poster hash: 72250...d97
  • Liker 2
Skrevet

Syns det er så vanskelig det der, har bare hatt erfaringer med de som er veldig frempå før, så har aldri vært i denne situasjonen:(

Greia er at eg er redd for å ødelegge noe, å tolke situasjonen helt feil. Er litt redd for å ha havnet i the friendzone...

Anonymous poster hash: 41df7...a40

• Liker 1
Gjest brutal_mann
Skrevet

Syns det er så vanskelig det der, har bare hatt erfaringer med de som er veldig frempå før, så har aldri vært i denne situasjonen:(

Greia er at eg er redd for å ødelegge noe, å tolke situasjonen helt feil. Er litt redd for å ha havnet i the friendzone...Anonymous poster hash: 41df7...a40

Beklager å skuffe deg, men vennesonen er kun for menn.

• Liker 1
Gjest Herr Heftig
Skrevet

Beklager å skuffe deg, men vennesonen er kun for menn.

Dette er ikke sant.

Skrevet

Dette er ikke sant.

Det er absolutt sant. Har ingen nye jentevenner som jeg ikke kunne tenkt meg å gå videre med på et tidspunkt...

Han her bruker jo tydeligvis tid på henne, men tør ikke gå videre.

Gjest Herr Heftig
Skrevet

Det er absolutt sant. Har ingen nye jentevenner som jeg ikke kunne tenkt meg å gå videre med på et tidspunkt...

Han her bruker jo tydeligvis tid på henne, men tør ikke gå videre.

Så lenge det finnes en eneste kvinne i verden som befinner seg i vennesonen, så blir den opprinnelige påstanden usann. Bare fordi du kunne tenke deg å pule alle dine kvinnelige venner, betyr ikke det at alle andre har det på samme måte.

Skrevet

Mest bulleshit jeg har hørt, og enig med Herr Heftig.

Har en god del venninner som jeg vil bare ha som venn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...