Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Har dere noen favorittscener fra film? Jeg har mange, men må innrømme at jeg nok har en spesiell greie med car wash-scenes. Som den i One night at McCools. Også var det faktisk en carwash-scene i Ally en gang, noe annerledes riktignok, men dog i en vaskeautomat...... :ler:

Videoannonse
Annonse
Gjest Moonshadow
Skrevet

Scarface.. Når al pachino dupper hodet nedi ett fjell av kola og så begynner å skyte..

I Frykt og avsky i Las Vegas er det mange...

Skrevet

Første scenen i Ghostship der sangerinna synger, de danser på dekk og....

Løftet i Dirty Dancing.

Fins så utrolig mange... :P

Skrevet

The Mission er fullpakket av symbolske og moralske gode og mindere gode scener. Jeg synes også handligen er av historisk betyning.

Den filmen kan jeg anbefale på det sterkeste om du i tillegg legger vekt på film musikk. E.Morricone har konstruert ett masterpiece som underbygger de følelsmessige handlignen i filem.

Løp og Kjøp!

:sjarmor:

Gjest Anonymous
Skrevet

Fra The meaning of life (Monty Python) der familiefaren kommer hjem til de omtrent 79 barna sine og forteller "I've made up my mind, it's medical experiments for all of you"

:ler:

Skrevet

Orgasme-fakingen i When Harry met Sally :hoho: Og når fotografen kjører av gårde i Broene i Madison County :grine:

Skrevet

Dr Evil og Sønnen hans, i Austin Powers 1 :

Sønnen: Why don't you just shoot him? Boom. Dead!

I Shindlers liste da de barna gjemmer seg nedi militær dassen. Det bildet er fortsatt brent inni hjernebarken min selv om at jeg husker ikke noe om historien.

Ringu, *spoiler**spoiler* , da jenta kommer ut av..... eeek *spoiler*

Jane Austen, Sense and Sensibility, *spoiler**spoiler*, da han fyren kommer tilbake på slutten og eldste dattern bare faller helt sammen i gledestårer *spoiler*

Skrevet

Jeg synes denne scenen illustrerer alt som var dårlig med Britneys film Crossroads.

Nemlig når hun leser dette diktet sitt og den unge mannen skal sette musikk til det..

Jeg tror jeg lo i 5 minutter etter det... :hoho:

Skrevet

"Nobody puts baby in a corner" - Dirty Dancing :-)

Gjest TomKrus
Skrevet

"ELAINE!!" *Bankeslå på kirkevinduet* The Graduate, Manndomsprøven.

Gjest gjest1
Skrevet

Når den siste keiser kaster kjælemusa si i porten ut av den forbudte by.

I filmen Den site keiser.

Gjest Anonymous
Skrevet

Reservoir Dogs: Mr Blonde skjærer av øret til politimannen :o :o

Pulp Fiction: Når Samuel Jackson siterer bibelen før han skyter og dansescenen

The Usual Suspects: Slutten med Verbal Kint og Keizer Söze :tunge1:

Hele Clockwork Orange har svidd seg inn i hodet mitt

Fight Club: Når Narrator og dama ser alle bygningene sprenge på slutten

Leon: når du ser fra Leons synsvinkel, på vei ut av bygningen, men bad-guyen rett bak seg (teit formulering for å ikke spoile)

Lord of the Rings: Balrogen, Lothlorien, slutten på Return of the King (dette kunne tatt evigheter siden jeg er lotr fan, men jeg stopper her :-) )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...