Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker epilator på legger og lår, tar brasiliansk voksing i salong hver 4.-5. uke, napper øyenbryn, barberer armhulene og tar ansiktsdunet med øyenbrynskniv hver eller annenhver uke :)

Hva gjør du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er så lei av hårfjerning at jeg for tiden driver og tar laserbehandlinger av armhuler, legger og brasiliansk. Kan ikke vokse eller epilere mellom behandlinger, så nå er det høvelen som får kjørt seg. Jeg har også kjøpt meg hårfjerningskrem, har ikke brukt det på mange herrens år, men husker det funket bra på leggene.

Vanligvis går det i en blanding av voksing og barbering.

Øyenbryn napper jeg :)

• Liker 1
Skrevet

Bruker hårfjerningskrem på ben og over hele "bikiniområdet", shaver armhulene ca 2-3 ganger i uken.

Det er det, har ikke mye hår på kroppen og trenger ikke nappe bryn siden det er lite hår der fra før :P

Skrevet (endret)

Tatt laser for armhuler men var ikke alt som ble borte. Barberer stort sett alt, bortsett fra øyenbryn selvfølgelig :P

Endret av Lillia
Gjest fallerifallera
Skrevet

Bruker høvel på beina, armhulene og nedentil. Napper bryna. Skjenner jeg er fryktelig lei av å shave, så vurderer å prøve noe annet, men har liksom ikke tålmodigheten til å gro ut slik at jeg kan vokse. Vurderer å kjøpe med en epilator, men redd jeg ikke klarer smerten. Men hårfjerningskrem er kanskje verdt et forsøk?

Skrevet (endret)

Bruker høvel på beina, armhulene og nedentil. Napper bryna. Skjenner jeg er fryktelig lei av å shave, så vurderer å prøve noe annet, men har liksom ikke tålmodigheten til å gro ut slik at jeg kan vokse. Vurderer å kjøpe med en epilator, men redd jeg ikke klarer smerten. Men hårfjerningskrem er kanskje verdt et forsøk?

Anbefaler epilator i hvertfall til legger og lår. Litt vondt de første gangene, men det går over, og er absolutt ikke uoverkommelig. Jeg går over ca 1 gang i uka for å ta hår som er på vei frem. Synes det er veldig greit at en slipper å "gro ut" hårene slik som med voksing. Men når det gjelder underliv sverger jeg til brazilian i salong. Deilig å være ferdig på 15 min fremfor å styre på hjemme i evigheter :)

Å shave legger er så utrolig kjedelig om en ønsker å være hårfri hele tiden, så å bytte ut det å shave legger hver dag med å epilere noen få min 1 gang i uka er virkelig fantastisk :)

Endret av PrinsesseNila
Skrevet

Jeg er så lei av hårfjerning at jeg for tiden driver og tar laserbehandlinger av armhuler, legger og brasiliansk. Kan ikke vokse eller epilere mellom behandlinger, så nå er det høvelen som får kjørt seg. Jeg har også kjøpt meg hårfjerningskrem, har ikke brukt det på mange herrens år, men husker det funket bra på leggene.

Vanligvis går det i en blanding av voksing og barbering.

Øyenbryn napper jeg :)

Meker du noen effekt av laserbehandlingen? :)

Anonymous poster hash: 107a9...897

Skrevet

Meker du noen effekt av laserbehandlingen? :)

Anonymous poster hash: 107a9...897

Jeg har bare gjort det 2 ganger til nå, merker at håret går i dvale i et par uker etterpå, så gror mesteparten av det tilbake. Jeg er så "heldig" at jeg ikke har fast sexpartner for tiden, og så er det jo vinter, så jeg har latt det gro kun for å sjekke :fnise: Men det er mer sparsommelig det som vokser ut, merker godt at det har blitt tynnere i rekkene. De sier at snitt antall behandlinger er 6-8 ganger for å fjerne så godt som alt. Og det koster vanligvis fra 1000 kr gangen på små områder som armhuler til 3000 kr gangen for større områder som legger/brasiliansk.

Så det er en dyr affære som tar tid (må vente minst 6 uker mellom hver behandling), men det er jo ikke tvil om at det fungerer. Jeg synes det er verdt investeringen, hater hårfjerning som pesten. Har sensitiv hud som lett får nupper, sår og som klør, i tillegg til hår som gror ekstremt fort, så det har alltid vært et ordentlig herk for meg.

Det er forøvrig så godt som alltid noen kuponger på laserfjerning (i Oslo iallefall) på Letsdeal og Groupon, så du kan få deg 50-70% rabatt på de tre første behandlingene ganske lett. Eventuelt kan man kjøpe kupong på de tre første et sted, og så kjøpe kupong på de tre neste et annet.. :)
Skrevet

Noen som anbefaler en bra epilator? Gjør man det mens man står i dusjen?

Anonymous poster hash: 79e79...4f9

Gjest Enhjørning
Skrevet

Jeg bruker epilator/vokser eller barberer legger og lår, spørs hvor flink jeg er til å spare ut. Barberer meg under armene og nedentil("brasiliansk") men nedentil tar jeg også hårfjerning med slik hjemmebruk"laser" :)

Øyenbrynene napper jeg og bruker slik kniv til øyenbrynene (jeg prøver å spare ut men har så lite hårvekst etter en feil jeg gjorde for flere år siden så der jeg ønsker det skal gro helt ut igjen barberer jeg når det kommer hår på avveie, napper jeg der er jeg redd for å ødelegge sparingen helt). Bruker også en brynsaks når hårene blir for lange :)

Skrevet

Barberer legger 1-2 ganger i uken, armhuler 3-4 ganger i uken. Brasiliansk og innimellom barbering nedentil. Vokser lårene, og leggene når jeg gidder. Napper såvidt øyenbryn. Ingen partner, kun for min egen del!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...