Gå til innhold

litt pussig, noen flere som har opplevd d samme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

d har blitt litt dating opp gjennom åra, som har gått ok, men det har ikke blitt noe mer. gnisten mangla (og det har sikkert vært gjensidig). men det som plager meg litt, er at den neste daten etter meg, så har de funnet seg kjæreste,. så å si umiddelbart etter date'n med meg. Om du forstår. Jeg er godt voksen 35++) oppegående og velstående mann. hvorfor skjer dette? går på psyken løs...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner ikke at du henger deg opp i dette når gnisten manglet fra din side også. Du ville de skulle være interessert i deg når du ikke var interessert tilbake?

Anonymous poster hash: 9cb26...8ae
  • Liker 2
Skrevet

nei, si det, jeg vet at det aldri kunne bitt noe mer, over tid, ikke at jeg er sjalu, eller føler jeg har gått glipp av noe stort, men bare litt irriterende, at alle finner seg noen, ikke jeg... er ikke kravstor heller, ,men jeg må være fysisk tiltrukket av henne..

Skrevet

hvordan sletter man innlegg her? evt endre på overskriften???

Skrevet

d har blitt litt dating opp gjennom åra, som har gått ok, men det har ikke blitt noe mer. gnisten mangla (og det har sikkert vært gjensidig). men det som plager meg litt, er at den neste daten etter meg, så har de funnet seg kjæreste,. så å si umiddelbart etter date'n med meg. Om du forstår. Jeg er godt voksen 35++) oppegående og velstående mann. hvorfor skjer dette? går på psyken løs...

Good luck chuck

Skrevet

Du har nok bare vært litt uheldig...! :)

Lykke til videre!

Anonymous poster hash: 3c180...97a
  • 1 måned senere...
Skrevet

Skaff deg frimerkesamling så skal du se at du blir mer interessant og får lurt med deg damene hjem etter endt date...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...