AnonymBruker Skrevet 13. desember 2014 #1 Skrevet 13. desember 2014 Jeg har ikke så mange venner og ble dumpet av eksen for noen uker siden etter flere år sammen. I fjord dumpet han meg også dagen etter bursdagen min. Leker med tanken på å få en gratulasjon fra han, men det kommer bare til å gjøre mer vondt og jeg vil egentlig ikke ha det. Hvordan kan jeg få en super-duper fin dag idag? Føler meg så utrolig trist.. Noen som har litt oppmuntrende ord? Anonymous poster hash: 84d1f...569 1
Sannerlig Skrevet 13. desember 2014 #2 Skrevet 13. desember 2014 Jeg har ikke så mange venner og ble dumpet av eksen for noen uker siden etter flere år sammen. I fjord dumpet han meg også dagen etter bursdagen min. Leker med tanken på å få en gratulasjon fra han, men det kommer bare til å gjøre mer vondt og jeg vil egentlig ikke ha det. Hvordan kan jeg få en super-duper fin dag idag? Føler meg så utrolig trist.. Noen som har litt oppmuntrende ord? Anonymous poster hash: 84d1f...569 Hei:) Håper du finner en ny og bedre kjæreste å dele alle dine kommende bursdager med. Du er sikkert kjempesøt, og jeg ønsker deg ti lykke med dagen din. Tusenvis av bursdagsklemmer fra meg:)
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2014 #3 Skrevet 13. desember 2014 Gratulerer med dagen. Bursdager er drittAnonymous poster hash: 31bcd...a1b 2
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2014 #4 Skrevet 13. desember 2014 Hvordan kan jeg få en super-duper fin dag idag? Føler meg så utrolig trist.. Noen som har litt oppmuntrende ord? Anonymous poster hash: 84d1f...569 Jeg har også bursdag i dag! *Hurra for oss* En liten bukett fra meg til deg. Jeg tenker at andre ikke skal ha makt nok over mitt liv til å avgjøre om jeg skal ha en fin dag, eller ikke. Hvordan min dag skal være, skal ene og alene være opp til meg! Så, gjør noe som gjør deg glad! Uansett hva det er. Om du sitter alene i mørket, mens du ser på fine filmer, og lytter til musikk, eller om du tar en tur til sentrum bare for å se på alle folkene, oppsøker en venninne, går på kino, er likegyldig, bare det er noe som gjør deg glad! Ha en fin dag! (Nå skal jeg sette på høy musikk, bake min egen bursdagskake, vaske og rydde, og så skal jeg sette meg ned i sofaen med candy crush og en kopp te. Det er det jeg har lyst til å gjøre i dag, og noe som vil gjøre meg glad) Anonymous poster hash: e1376...fde 6
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2014 #5 Skrevet 13. desember 2014 Lag deg noe godt å spise, kjøp inn et kakestykke og noen bokser godt øl, og finn frem en film eller serie å kose deg med. Gratulerer med dagen, forresten! Anonymous poster hash: 59698...d1f 3
wintergirl Skrevet 13. desember 2014 #6 Skrevet 13. desember 2014 Gratulerer så mye med dagen;) Du har en framtid foran deg, ønsker at det ligger mye godt og masse flotte mennesker for deg der. Forhåpentligvis i nær fremtid;) Gjør der beste ut av dagen og tilbring den med de nærmeste *** Bursdagsklemmer fra meg:) 2
saltvann Skrevet 13. desember 2014 #7 Skrevet 13. desember 2014 Gratulerer så mye med dagen Hva med å ta en tur på senteret for å finne noe fint? Lag deg kakao og spis god lunsj Les en god bok eller se en bra film Gå en tur Håper du får en fin dag Bursdagsklem <3 2
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2014 #8 Skrevet 13. desember 2014 Jeg har også bursdag i dag! *Hurra for oss* En liten bukett fra meg til deg. Jeg tenker at andre ikke skal ha makt nok over mitt liv til å avgjøre om jeg skal ha en fin dag, eller ikke. Hvordan min dag skal være, skal ene og alene være opp til meg! Så, gjør noe som gjør deg glad! Uansett hva det er. Om du sitter alene i mørket, mens du ser på fine filmer, og lytter til musikk, eller om du tar en tur til sentrum bare for å se på alle folkene, oppsøker en venninne, går på kino, er likegyldig, bare det er noe som gjør deg glad! Ha en fin dag! (Nå skal jeg sette på høy musikk, bake min egen bursdagskake, vaske og rydde, og så skal jeg sette meg ned i sofaen med candy crush og en kopp te. Det er det jeg har lyst til å gjøre i dag, og noe som vil gjøre meg glad) Anonymous poster hash: e1376...fde Tusen takk for fine ord Gratulerer med dagen til deg også! På tide å komme meg opp av senga, ta en laaang og varm dusj. Jeg nekter å la idioten ødelegge bursdagen min 2. år på rad! Jeg skal (prøve) å nyte dagen idag Anonymous poster hash: 84d1f...569 2
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2014 #9 Skrevet 13. desember 2014 Tusen takk for fine ord Gratulerer med dagen til deg også! På tide å komme meg opp av senga, ta en laaang og varm dusj. Jeg nekter å la idioten ødelegge bursdagen min 2. år på rad! Jeg skal (prøve) å nyte dagen idag Anonymous poster hash: 84d1f...569 Dette likte jeg å høre! Vi "lusse-barn" er barn av lyset, vi jager mørket bort, og det gjelder også mørke tanker! Anonymous poster hash: e1376...fde 1
Molte Skrevet 13. desember 2014 #10 Skrevet 13. desember 2014 Gratulerer med dagen Stikk på butikken, kjøpe deg noe godt til middag og et kakestykke. Kjøp noe digg til kvelds, og sett på en film. Tenkt positivt og bestem deg for at dette er din dag, og denne dagen skal bli bra Kos deg. Glem den fjotten av en ex du har, du fortjener noe bedre. Og en vakker dag så kommer den rette Helst når du minst venter det.
Kjibba Skrevet 13. desember 2014 #11 Skrevet 13. desember 2014 Gratulerar så mykje med dagen! 🎉🎈😁 Drit i han, idag er din dag, bare din ❤️Det er jo Laurdag, finn på noko kjekt! Ta med deg ei vennine, søster, kusine el. og ta deg ein tur på byen! Sender mange gode klemmer ❤️
Pinkee Skrevet 13. desember 2014 #12 Skrevet 13. desember 2014 Gratulerer så mye med dagen Opp og hopp, drit i dumme mannfolk, og gjør det som gjør deg glad. Grin i alle fall ikke over en slik dott av et mannfolk, for en tosk, som dumpa deg, du er jo verdens kjekkeste jente (er jeg helt sikker på) En dag dukker det opp en skikkelig kar til deg Vi "lusse-barn" er barn av lyset, vi jager mørket bort, og det gjelder også mørke tanker! Anonymous poster hash: e1376...fde Åhh, kor koslig skrevet, ble glad langt inn i hjertet
Gjest Makemeloveit Skrevet 13. desember 2014 #13 Skrevet 13. desember 2014 Gratulerer så mye med dagen Stor bursdagsklem
Gjest anonym2233 Skrevet 13. desember 2014 #14 Skrevet 13. desember 2014 Tenk på deg selv ❤ Gratulerer så mye med dagen!
Vival Skrevet 13. desember 2014 #15 Skrevet 13. desember 2014 Hei! Håper dagen din ble bra, og at du klarte å ikke tenke på den dusten. Gratulerer så mye med dagen din!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå