Alterna Skrevet 27. juli 2004 #1 Skrevet 27. juli 2004 Noen som så David Letterman Show, da Maria Mena sang der? Hun virka så nervøs at hun knapt fikk til å synge...
Rapitap Skrevet 27. juli 2004 #2 Skrevet 27. juli 2004 Hun sang direkte surt i begynnelsen, men løsnet opp de siste sekundene.... Terningskast: 2
Gjest heksa Skrevet 27. juli 2004 #4 Skrevet 27. juli 2004 så det programmet, men har aldri likt Maria Mena så skal ikke uttale meg...(synes hun sang for jæ...)
Alterna Skrevet 27. juli 2004 Forfatter #5 Skrevet 27. juli 2004 Hun hadde visst sagt i VG eller hvor det var, at det var så kaldt i studio at det ble sånn - i varmen der? Trokke det... Hun var nok heller ekstremt nervøs.
murmeldyret Skrevet 28. juli 2004 #6 Skrevet 28. juli 2004 Uff, det var skikkelig surt Men nå er ikke jeg heller en fan...
Gjest lilletroll Skrevet 28. juli 2004 #7 Skrevet 28. juli 2004 Huff, det var trist at hun skulle synge SÅ UTROLIG dårlig!! Hun sang dårlig gjennom HELE, og burde ikke uttale at hun er fornøyd!! For en dårlig måte å reklamere for seg selv på!!
Gjest Frigg Skrevet 28. juli 2004 #8 Skrevet 28. juli 2004 Huff, hun synger jo mye bedre enn det der, enig med noen her om at hun var nok fryktelig nervøs. (Er det bare meg, eller virker den sangen som en sang som er vanskelig å synge? Den skifter jo ofte "stil".)
Gjest Pet Skrevet 28. juli 2004 #9 Skrevet 28. juli 2004 Hvordan kom hun med i det programmet? :o Synes ikke hun er noe bra , jeg. Liker verken sangene eller stemmen. Hadde passet bedre i Melodi Grand Prix Junior.
Gjest Catwoman Skrevet 28. juli 2004 #10 Skrevet 28. juli 2004 Jeg syns hun var flink jeg :-) Hun sang litt surt enkelte steder ja,hun tok seg opp etterhvert da, men det var jo tydelig at hun var veldig nervøs. Og det er ikke så rart, å synge for så mange mennesker på det showet, kan jo gjøre hvem som helst skjelven i buksene. Hun er vel ikke så erfaren med å stå forran så mange mennesker enda. Tror du har rett i at den sangen er vanskelig å synge Frigg, versene er sånn snakke synging som jeg ikke tror er så lett å få til å høres pent ut.
Comeback Kid Skrevet 28. juli 2004 #11 Skrevet 28. juli 2004 Synes det var sjarmerende jeg. Vel var det kanskje litt surt i begynnelsen, men det tok seg opp mot slutten. Synes det er litt sjarmerende når folk er litt skjelven jeg. Passer til sangen på en underlig måte. Sangen og teksten er jo litt sånn søkende og usikker. Og så synes jeg Letterman var voldsom hyggelig med henne. Heia Maria Mena!!
Gjest Anonymous Skrevet 28. juli 2004 #12 Skrevet 28. juli 2004 Synes det var sjarmerende jeg. Vel var det kanskje litt surt i begynnelsen, men det tok seg opp mot slutten. Synes det er litt sjarmerende når folk er litt skjelven jeg. Passer til sangen på en underlig måte. Sangen og teksten er jo litt sånn søkende og usikker. Og så synes jeg Letterman var voldsom hyggelig med henne. Heia Maria Mena!! :enig_animasjon: Generelt har jeg betydelig mer sans for dem som synger selv enn jeg har for dem som mimer til playback, og jeg synes absolutt unge Mena klarte seg bra nok! Aner vi litt jentemisunnelse i denne tråden, tro?
Gjest Pet Skrevet 28. juli 2004 #13 Skrevet 28. juli 2004 Vi kan sikkert synes det er sjarmerende med ei norsk jente som er nervøs og synger surt, men tviler på at millioner av amerikanere synes det samme. Det er de hun vil skal kjøpe plata. Litt forskjell på David Letterman og lørdagsunderholdning på NRK.
Gjest Frigg Skrevet 28. juli 2004 #14 Skrevet 28. juli 2004 Aner vi litt jentemisunnelse i denne tråden, tro? Nei, men det er definitivt noe som stinker... Det må da være lov å synes noen synger SURT uten at det er snakk om misunnelse. Ærlig talt.
Gjest Anonymous Skrevet 28. juli 2004 #15 Skrevet 28. juli 2004 Til dere som sender PM: Det kan tolkes som trykkfeil! Det kan med andre ord være både jentemisunnelse og jantemisunnelse!
Comeback Kid Skrevet 28. juli 2004 #16 Skrevet 28. juli 2004 Vi kan sikkert synes det er sjarmerende med ei norsk jente som er nervøs og synger surt, men tviler på at millioner av amerikanere synes det samme. Det er de hun vil skal kjøpe plata. Litt forskjell på David Letterman og lørdagsunderholdning på NRK. Hvorfor skal alt være så mye om penger da? So what liksom. Det var ikke så sinnssykt dårlig. Nei jeg synes det er befriende med artister som ikke er gjennomkommersielle. Som ser normale ut og oppfører seg normalt. Og som synger normalt sanger som betyr noe.
Gjest TomKrus Skrevet 28. juli 2004 #17 Skrevet 28. juli 2004 Vi kan sikkert synes det er sjarmerende med ei norsk jente som er nervøs og synger surt, men tviler på at millioner av amerikanere synes det samme. Det er de hun vil skal kjøpe plata. Litt forskjell på David Letterman og lørdagsunderholdning på NRK. En slik opptreden ville aldri ha breaket en artist, ei heller det motsatte.
Gjest Frigg Skrevet 28. juli 2004 #18 Skrevet 28. juli 2004 Til dere som sender PM: Det kan tolkes som trykkfeil! Det kan med andre ord være både jentemisunnelse og jantemisunnelse! Og likevel: Nei, men det er definitivt noe som stinker... Det må da være lov å synes noen synger SURT uten at det er snakk om misunnelse. Ærlig talt.
Gjest Frigg Skrevet 28. juli 2004 #19 Skrevet 28. juli 2004 Oj sann, dobbeltpostering. Har litt nettverksproblemer bare.
Gjest Pet Skrevet 28. juli 2004 #20 Skrevet 28. juli 2004 Hvorfor skal alt være så mye om penger da? So what liksom. Det var ikke så sinnssykt dårlig. Nei jeg synes det er befriende med artister som ikke er gjennomkommersielle. Som ser normale ut og oppfører seg normalt. Og som synger normalt sanger som betyr noe. Er hun ikke i USA for å promotere seg, da? Det er veldig vanskelig å komme seg inn på det amerikanske markedet og det høres ikke ut som dette var god reklame. Musikkbransjen er kommersiell så hun må nok følge spillereglene. Tro ikke at hun kan sjarmere folk med å synge surt fordi hun er fra lille Norge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå