AnonymBruker Skrevet 13. desember 2014 #1 Skrevet 13. desember 2014 Hei. Er det noen som har tips til en bra bodylotion som gir mye fuktighet? Helst en som ikke er så veldig dyr da jeg har studentbudsjett Og så en annen ting. Er det fler som sliter med å barbere seg på feks leggene og får 1000 røde nupper/inngrodde hår etter det? Nå har det gått så langt på mine legger at jeg har røde nupper på leggene mine hele tiden. Så, noen som har noen gode råd og tips til å forebygge disse røde nuppene, eventuelt hva slags høvel og "såpe" dere bruker på leggene når dere barberer dere? Takk på forhånd Anonymous poster hash: 41ee9...25b Anonymous poster hash: 41ee9...25b
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2014 #2 Skrevet 13. desember 2014 Nye blad og gjerne en dusjolje som barberkrem pleier å hjelpe. Deretter har jeg på jojoba-olje fra iherb etter dusj. Anonymous poster hash: cface...0f0
Gjest Nanne70 Skrevet 13. desember 2014 #3 Skrevet 13. desember 2014 (endret) Skrubb leggene godt før barbering med en sånn skrubbehanske eller en skrubbekrem (som du evt kan lage selv av f.eks. olivenolje og sukker). Da fjerner du døde hudceller og forebygger nupper og inngrodde hår. Nye barberblader er et must, og som AB over her sier - dusjolje i stedet for barberkrem. Hårbalsam eller babyolje funker også bra. Når det gjelder en rimelig fuktighetskrem som også hjelper mot nupper, vil jeg helt klart anbefale HTH lotion, den får du i de fleste dagligvarebutikker Endret 13. desember 2014 av Nanne70
Gresshoppa Skrevet 14. desember 2014 #4 Skrevet 14. desember 2014 Anbefaler denne for røde nupper og sår hud. Det svir når du tar den på rett etter barbering, men den trekker seg raskt inn i huden, så det avtar ganske fort. Helt genial!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå