Gå til innhold

Vil ha vinterkjæreste

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det hadde vært utrolig deilig å bare ha kjæreste i januar og februar. Ligge under dyna på sofaen og se på tv serier. Og lage kakao, eller brownies og is. Gå på trening sammen og så komme hjem og hoppe rett i sofaen igjen.

Jeg vil egenltig ikke ha et seriøst forhold, men det hadde vært veldig greit å ha noen å kose med nå om vinteren. Noen andre som er enig?

Anonymous poster hash: 3b51b...792
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Strandet
Skrevet (endret)

Joa. :|

Dessverre for meg, så har jeg valgt å sette livet på vent i alle år etter at jeg flyttet hjemmenfra, og ville nok selv syntes dette ville være trist å bare møte noen som litt tilfeldig. Jeg mener, jeg har et alvorlig problem om det å måtte tenke på mer en ei dame av gangen, for jeg er overbevist om at jeg kan ikke bli skikkelig interessret i noen, hvis hjernen er opptatt med å like ei fra et tidligere tidspunkt.

Beklager, var ikke meninga å deppe ned tråden her. :)

Shit, jeg skrev i feil forumseksjon igjen gjorde jeg ikke?

Moderator får bare slette dette, eventuelt får dere bare rapportere denne hvis slike tråder var ment å være mer personlige. Ellers mener jeg å ha skjønt at kontaktannonser ikke er tillatt på forumet.

Endret av Strandet
Skrevet

Nei, jeg skjønner ikke helt at du vil gjøre alle de tingene med en person, og så skal du ikke føle noe for den personen. Å gjøre alle de tingene med en person er med på å bygge et forhold for meg. Jeg vil ikke bare gjøre det med en tilfeldig person, og så farvel etter et par måneder.

Anonymous poster hash: 5b6db...879
  • Liker 1
Gjest EspenAskeladd
Skrevet

Om det faktisk utvikler seg noen følelser så kan man vel bare la være å si farvel? Men jeg ser ingenting i veien med noe mmidlertidig

Jeg vil egenltig ikke ha et seriøst forhold, men det hadde vært veldig greit å ha noen å kose med nå om vinteren. Noen andre som er enig?

Enig. Så lenge jeg slipper å lage browniesene.

Skrevet

Jeg har det litt på samme måten, men jeg har funnet ut at jeg heller skal bruke tid med gode venner. Jeg er glad jeg har venner jeg kan kose med, selv om det ikke blir helt det samme. Det å bare finne en "kjæreste" jeg kan kose med i vinter blir vanskelig å gjennomføre da jeg må ha følelser eller like personen.

Sist jeg fant en kosevenn fikk jeg til slutt følelser, og jeg ble kun brukt for sex! Aldri mer skal jeg tulle med følelsene mine når det kommer til menn.

Anonymous poster hash: 67409...43e
Skrevet

Det hadde vært utrolig deilig å bare ha kjæreste i januar og februar. Ligge under dyna på sofaen og se på tv serier. Og lage kakao, eller brownies og is. Gå på trening sammen og så komme hjem og hoppe rett i sofaen igjen.

Yup!

Ønsker meg en slik en i julegave...

Skrevet

Yup!

:blomst:

Anonymous poster hash: aef54...d1a

Skrevet

:blomst:

Anonymous poster hash: aef54...d1a

Og hvem er du? :nigo:

Skrevet

...og fjerte under dyna?

Anonymous poster hash: 86005...6cf

Skrevet

...og fjerte under dyna?

Anonymous poster hash: 86005...6cf

Og lukte på hendene etterpå.

Skrevet

Ønsker meg en slik til jul jeg å! 😁

Gjest Herr Heftig
Skrevet

Akkurat det der ville faktisk vært veldig koselig.

Gjest Bruce Wayne
Skrevet

Yup!

Hei :danse:

Skrevet

Mest åndssvake jeg har lest i år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...