AnonymBruker Skrevet 13. desember 2014 #1 Skrevet 13. desember 2014 Jobber i en butikk på et kjøpesenter, og butikkene rundt er typisk "mannfolkbutikker", elektronikk og slike ting og der jobber det en del kjekke menn. De kommer innom av og til for å slå av en prat og da særlig med en av dem har jeg en veldig flørtende tone. Vet at han er singel og navnet hans men ikke særlig mer. Men jeg vet liksom ikke helt om han bare er hyggelig eller bare vil ha det litt gøy på jobb, eller om han faktisk kunne tenkt seg å bli kjent med meg på privaten? Og jeg vet i alle fall ikke hvordan jeg skal hinte til sistnevnte, jeg er overhodet ikke typen som bare buser ut med det som en spøk eller no, jeg er ganske inadvent av meg. Så hvis noen hadde hatt noen tips til hvordan jeg kan få frem at jeg likern uten å være for direkte, da typ kroppspråk eller små kommentarer, da hadde det vært fint! Jeg er elendig til å flørte men kjenner jeg er temmelig kjærestesyk.. Anonymous poster hash: d23d2...549
Diskreten Skrevet 13. desember 2014 #2 Skrevet 13. desember 2014 Si at du kan tenke deg å gå å ta en kaffe/øl etter jobb, eller i morgen, men vennene dine er opptatt med sitt. Se om han virker intressert i å bli med. Gjerne si dette før han får mulighet til å prate om hva han skal gjøre. Eller om du er som meg, så lytter du mest på hva andre sier, og da vil du jo høre på hva han skal. Da kan du evnt prøve å invitere deg med om han skal gjøre noe du syntes høres intressant ut. Men først og fremst, se hvordan han reagerer når det blir snakk om ting man skal gjøre utenfor jobb Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2014 #3 Skrevet 13. desember 2014 Har dere ikke julebord? Anonymous poster hash: 461a9...119
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå