Gå til innhold

Mann - abonnere på KK?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan jeg som mann abonnere på Kvinner & Klær??

Tror du damene i KK, postbudet mitt, naboer etc. vil ligge og rulle seg i latter om de så navnet mitt som adressat på bladet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I så fall lar du de bare le. Har du lyst, har du lov.

Gjest Citronella
Skrevet

La de nå bare rulle og le. Hvilket de neppe vil gjøre. Kos deg med KK. :)

• Liker 3
Gjest lipgloss
Skrevet

kos deg du,ikke bry deg om hva andre mener og syns

Skrevet

Hva skal de i din postkasse å gjøre? Postmannen har nok mange mer suspekte blader rundtom :)

• Liker 4
Gjest Eurodice
Skrevet

Kan jeg som mann abonnere på Kvinner & Klær??

Tror du damene i KK, postbudet mitt, naboer etc. vil ligge og rulle seg i latter om de så navnet mitt som adressat på bladet?

Jeg tenkte Klassekampen da jeg leste overskriften og kunne ikke skjønne hvorfor det var noe å spørre om.

• Liker 3
Skrevet

Hottrio...nå har jeg lest veldig mange innlegg fra deg som begynner på "kan en mann"ditt og datt. Kan du ikke bare gjøre det du føler for istedenfor å la deg begrense av hva du tror andre tenker om deg? Du kommer til å ANGRE når du blir eldre på at du levde livet "innesperret"i frykt for hva andre måtte si eller mene om deg.

Abonner på KK,gå med kvinneklær,shop deg søte skjørt gjør hva faen DU ønsker å gjøre, ikke sitt her inne å spør folk om det er greit for dem at du lever livet ditt:)

• Liker 4
Skrevet

Du, hvis de ruller seg i latter av noe så bagatellmessig, kan du i det minste være glad for at du ikke har et så fattig liv som dem ;) Abonner på bladet, hvis du ønsker det! Og kos deg - livet er for kort til å la være :)

• Liker 1
Skrevet

Hottrio...nå har jeg lest veldig mange innlegg fra deg som begynner på "kan en mann"ditt og datt. Kan du ikke bare gjøre det du føler for istedenfor å la deg begrense av hva du tror andre tenker om deg? Du kommer til å ANGRE når du blir eldre på at du levde livet "innesperret"i frykt for hva andre måtte si eller mene om deg.

Abonner på KK,gå med kvinneklær,shop deg søte skjørt gjør hva faen DU ønsker å gjøre, ikke sitt her inne å spør folk om det er greit for dem at du lever livet ditt:)

Du har helt rett! Takk for bra innlegg!!

Det er bare det at dameklær og crossdressing er kun en liten del av meg, den "vanlige" maskuline Hottrio er mye mye større. Derfor tror jeg folk flest ville misoppfatte meg om jeg kom ut. Men nå kommer vi inn på det du skrev igjen; andre har ikke noe med hva slags klær jeg har på, det er mitt liv.

• Liker 1
Skrevet

Du, hvis de ruller seg i latter av noe så bagatellmessig, kan du i det minste være glad for at du ikke har et så fattig liv som dem ;) Abonner på bladet, hvis du ønsker det! Og kos deg - livet er for kort til å la være :)

Tusen takk for støtten! Du har helt rett du også!

Skrevet

Ts, å kjøpe KK er sannsynligvis noe av det smarteste magasinet du kan kjøpe som mann. Da får du innblikk i kvinners verden, og kan avsløre mange av deres hemmeligheter. Dette gjør deg bedre rustet på sjekkern.

Ikke særlig vitenskapelig...men..I 2013 abonnerte jeg på ViMenn. Resultat: Fikk kun 3 ons det året.

I år sa jeg opp ViMenn og abonnerte på KK. Resultat: Greide å sjekke opp hele 11 ons dette året, og enda er det et par uker igjen..

Trenger jeg å si mer?

Anonymous poster hash: 14b32...c2d
  • Liker 2
Skrevet

Jeg sorterer post og ser drøssvis av mannenavn på både KK, Ukeblad og Allers. Ikke noe å bekymre seg for. :)

• Liker 2
Skrevet

Jeg sorterer post og ser drøssvis av mannenavn på både KK, Ukeblad og Allers. Ikke noe å bekymre seg for. :)

Ser sikkert om menn kjøper dameklær også da ;) Hihi

Har selv kjøpt strømpebukser fra utlandet, og det er jo skrevet utenpå hva pakka inneholder :P

Skrevet

Jeg abonerer på KK og Ilustret vitenskap. Jeg er fysisk mann men klær meg mye i kjole.

Skrevet

Off topic, men skjønner egentlig ikke at noen leser KK. Er jo BARE reklame.

Anonymous poster hash: b9631...e0d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...