AnonymBruker Skrevet 12. desember 2014 #1 Skrevet 12. desember 2014 Hun er verdens snilleste. Stiller opp med drt hun kan, passer barna, strikker ullklær, hjelper meg hjemme når jeg trenger det, osv.. Hun har alt av ting og pynt, så ikke det. Hun er uføretrygdet, og har veldig lite penger. Men hva gir jeg henne til jul som vise hvor stor pris vi setter på henne? Jeg har heller ikke så god råd, så å sende henne på spaweekend går desverre ikke.. Hjelp noen? Anonymous poster hash: 2420d...ce4
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2014 #2 Skrevet 12. desember 2014 Min plan til mamma som har alt er en ny, deilig pysj Vet at hun bruker det. Hun har en god badekåpe, ellers hadde jeg kjøpt det. Anonymous poster hash: ff6d0...758
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2014 #3 Skrevet 12. desember 2014 Min plan til mamma som har alt er en ny, deilig pysj Vet at hun bruker det. Hun har en god badekåpe, ellers hadde jeg kjøpt det.Anonymous poster hash: ff6d0...758 Ja, det var kansje en ide😊 Hvor finner jeg gode pysjer? Anonymous poster hash: 2420d...ce4
Sola de Skrevet 12. desember 2014 #4 Skrevet 12. desember 2014 En bok av en forfatter hun liker, noen gode kremer hun bruker, kosmetikk, kurv med masse godsaker? 2
Lalunaa Skrevet 13. desember 2014 #5 Skrevet 13. desember 2014 I år får min fantastiske mamma, som har alt: to bøker som hun ønsker seg. Ullsett fra janus, konfekt med favoritt sjokoladen, glasskrukke som ungene har malt på med hjemmelagde brentemandler. Ca 800kr 1
venus_ Skrevet 13. desember 2014 #6 Skrevet 13. desember 2014 Hva er maxpris? Ville gått for gavekort på massasje. Trengs ikke mer enn rygg- og nakkemassasje, enkelte steder koster det rundt 400kr. I år ønsker moren min seg nye kakeformer osv, fordi de hun har er så gamle og slitte. Dette hadde jeg aldri tenkt på selv siden hun har så mye kjøkkenutstyr fra før, men kjekt å få litt nytt. Kanskje moren din og setter pris på det? Ellers gode tøfler, pysj som noen har nevnt. ullundertøy, god kaffe/te.
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2014 #7 Skrevet 13. desember 2014 Min har også alt, så dette året skal hun jeg få en blomsterbutikk til å sette sammen en fin bukett til henne. Hun er veldig glad i blomster, men tar seg sjelden råd til det. Anonymous poster hash: 252d4...16c
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2014 #8 Skrevet 13. desember 2014 10 flaxlodd såklart. Anonymous poster hash: 5e8f8...9da
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2014 #9 Skrevet 13. desember 2014 Moren min får skikkelig god kaffe, og en konfekteske. Hun vet jeg ikke har så god råd, og hun har alt hun trenger, så da får hun noe hun kan kose seg med istedet Anonymous poster hash: 82846...b27
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2014 #10 Skrevet 13. desember 2014 Garn, finere matvarer, gavekort på tjeneste (rundvask av huset, kjøring, vaske bilen, dekkskift, hagearbeid etc). Anonymous poster hash: 1ce35...8b0
Ingeborg! Skrevet 13. desember 2014 #11 Skrevet 13. desember 2014 Jeg er en voksen mamma som også har alt Ting og tang + klær trenger jeg ikke, men det er alltid noe en kan ønske seg likevel Og så kommer det an på hvor mye du har tenkt å gi i sum, men i år ønsker jeg meg for eksempel Scholl velvet smooth elektrisk fotfil + ridehjelp (ca 400 pr stk). Jeg er dessuten en såkalt lesehest, og ønsker meg alltid bøker til jul. Håper jeg får noe av dette Jeg hadde også satt stor pris på en flaske vin, et gavekort på en teaterforestilling / konsert eller en god bodylotion. Håper du finner noe fint til moren din
Gjest Mythic Skrevet 13. desember 2014 #12 Skrevet 13. desember 2014 Jeg er også en voksen mamma som har det meste, men ønsker meg jo litt småting likevel. Bøker, pysj, vin, sengetøy, gode votter, skjerf eller spabehandling. Kinobilletter eller bodylotion er også fint å få, eller søte smykker
Muffinsdilla Skrevet 13. desember 2014 #13 Skrevet 13. desember 2014 Konsertbilletter til en konsert dere kan gå på sammen. Vet mammaen min setter pris på tid sammen, og et avbrekk fra hverdagen:)
Chizue Skrevet 13. desember 2014 #15 Skrevet 13. desember 2014 Jeg og broren min har lagt i 500kr hver i en felles gave til mor Her får hun spekemat og litt diverse annet godt
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 13. desember 2014 #16 Skrevet 13. desember 2014 Om dere er flere søsken som kan gå sammen økonomisk om å spleise på gave til henne, så blir det flere valgmuligheter å velge mellom/foreslå. Når det er sagt synes jeg det er vanskelig å gi tips til gave uten å få vite en ca.-pris som du skal bruke. Er det noe spesielt merke hun liker innen sminke/hygieneprodukter/parfyme, så går det jo an å kjøpe noe av dette. Eventuelt noen litt mer eksklusive dusjsåper/hygieneprodukter med en lukt hun liker (innenfor deres prisklasse, selvsagt.) Jeg ville nok også tatt med et flaxlodd eller to i den gaven.
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2014 #17 Skrevet 13. desember 2014 gavekort på en opplevelse... alt fra kino til konsert hvor dere selvfølgelig skal gå sammen. Eller gavekort på fotpleie, Altså Gavekort på noe hun ikke kommer til å unne seg selv. Anonymous poster hash: 690cf...9db
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2014 #18 Skrevet 13. desember 2014 Tusen takk for mange supre svar! Jeg tror jeg tar med meg flere av tipsene og lager en pakke med litt forskjellig oppi😊 Vin, en bok, sjokolade, flaxlodd, og kansje en god pysj eller noe😊Anonymous poster hash: 2420d...ce4
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2014 #19 Skrevet 13. desember 2014 Panfløyte? Hahaha, hun HAR faktisk det😂😂Anonymous poster hash: 2420d...ce4
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2014 #20 Skrevet 13. desember 2014 Jeg tror jeg hadde gitt henne en kurv full av godsaker. Flaxlodd, bodylotion, vin, noe god mat som du vet hun liker Anonymous poster hash: 05624...e5d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå