AnonymBruker Skrevet 12. desember 2014 #1 Skrevet 12. desember 2014 Jeg har tidligere jobbet som flyvertinne i et utenlandsk selskap og jeg har nå veldig lyst ut på vingene igjen Vurderer å søke i SAS, siden jeg alltid har syns det virker som et veldig bra selskap. Jeg lurte på om det er noen SAS flyvertinner/flyverter her inne som kan svare meg på hvordan schedule SAS kabinbesetningen egentlig har? Jeg har hørt så mye forskjellig, siste var at det var 5 dager på og 4 av. Er det mye standby? Og selvfølgelig, noen som vet noe om gjennomsnittslønnen? Tusen takk! Anonymous poster hash: ae4e3...4f7 Anonymous poster hash: ae4e3...4f7 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2014 #2 Skrevet 13. desember 2014 Om du bytter ut "schedule" med turnus, som det heter på norsk, og googler det så vil du finne mange svar. Anonymous poster hash: 3c296...98c
MartheNN Skrevet 13. desember 2014 #3 Skrevet 13. desember 2014 Jeg har tidligere jobbet som flyvertinne i et utenlandsk selskap og jeg har nå veldig lyst ut på vingene igjen Vurderer å søke i SAS, siden jeg alltid har syns det virker som et veldig bra selskap. Jeg lurte på om det er noen SAS flyvertinner/flyverter her inne som kan svare meg på hvordan schedule SAS kabinbesetningen egentlig har? Jeg har hørt så mye forskjellig, siste var at det var 5 dager på og 4 av. Er det mye standby? Og selvfølgelig, noen som vet noe om gjennomsnittslønnen? Tusen takk! Anonymous poster hash: ae4e3...4f7 Anonymous poster hash: ae4e3...4f7 Det er Norwegian som har 5 på og 4 av. SAS har variabel nøkkel. Du burde sjekke ut http://flyverten.no. Mye informasjon om hvordan flyvertinne-yrket er i Norge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå