Chizue Skrevet 13. desember 2014 #21 Del Skrevet 13. desember 2014 Hehe, jeg har aldri brukt kjøkkenmaskin når jeg lager boller,brød, rundstykker...Pitabrød osv Går helt fint å lage det uten ^^ Kanskje litt mer stress og tungvint, men som min mor sier-Man legger ekstra kjærlighet i bakverket.. *hun fikk kjøkkenmaskin i julegave fra meg og broren min for 3-4 år siden, hun har ikke brukt den en eneste gang... *Og vi som bare ville ta ekstra hensyn til gikta de dagene/ukene det var ekstra vondt..* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2014 #22 Del Skrevet 13. desember 2014 Jeg knar alltid inn smøret til slutt, men da blir det mye knaing. Og hvis jeg klarer det med en avstivet hånd, så klarer du det også :D Med boller bruker jeg alltid å ha så bløt deig at den nesten ikke slipper hånda, da får de god konsistens Anonymous poster hash: 3b4b0...154 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2014 #23 Del Skrevet 13. desember 2014 Jeg lager det alltid med hendene. Det går helt fint. Bruker håndvisp eller elektrisk visp til hjelp. Ps. trådstarter, jeg kan se omgivelsene i profilbildet ditt fra vinduet mitt, lett å kjenne igjen, haha. Anonymous poster hash: a13a2...6d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rouge noir Skrevet 13. desember 2014 #24 Del Skrevet 13. desember 2014 Om man romtempererer smøret, synes jeg det er ganske mykt, og veldig lett å arbeide inn i deiger Jeg bruker å skjære det i små terninger i tillegg. Går litt kjappere da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizliz Skrevet 13. desember 2014 Forfatter #25 Del Skrevet 13. desember 2014 Trodde poenget med smøret var at det skulle være kaldt og ikke romtemperert? Kan se ut som at jeg skal få det fint til med knaing, er vel ganske sterk i henda så burde jo gå fint Høres bare drøyt lenge ut, men om jeg fikser å piske marengs for hånd så burde det vel gå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizliz Skrevet 13. desember 2014 Forfatter #26 Del Skrevet 13. desember 2014 Jeg lager det alltid med hendene. Det går helt fint. Bruker håndvisp eller elektrisk visp til hjelp. Ps. trådstarter, jeg kan se omgivelsene i profilbildet ditt fra vinduet mitt, lett å kjenne igjen, haha. Anonymous poster hash: a13a2...6d8 Bodde i Trondheim i 5 år Er vel en ganske gjenkjennelig bakgrunn ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå