frkangel Skrevet 12. desember 2014 #1 Skrevet 12. desember 2014 Hei, uten å ha lest så veldig mye her inne fra før prøver jeg meg på et innlegg. Jeg er en jente på 22 år som snart drukner i mitt eget fett.. jeg er tjukk, rett å slett.. Det er min egen feil da jeg er forferdelig glad i mat! småspiser hele tiden.. jeg er sinnsykt kresen å all den jævla dritt!maten smaker best i min munn.. ikke har jeg peiling på lage mat å ikke er jeg noe særlig flink til å komme meg ned på treningstudioet.. hva f*en skal jeg gjøre før jeg drukner .. ? er det noen her inne som vil være min motivasjonspartner? en som kan høre på klagingen min så kan jeg høre på klaging tilbake.. ? Hjelp ... hilsen tjukka sjæl..
Winterfresh Skrevet 12. desember 2014 #2 Skrevet 12. desember 2014 Hei! Jeg har vært der (er der egentlig enda - har ikke nådd målet), og fant det så mye mer motiverende å finne en partner med samme mål (om å bli slankere) jeg kan trene med. Jeg studerer i Oslo, mens venninnen min jobber der, så vi avtaler å møtes hver dag etter skole/jobb. Det er mye bedre enn å prøve å pushe seg selv på trening alene, noe som mest sannsynlig ikke skjer. Etter hvert har jeg egentlig blitt så vant til å trene at jeg drar og trener alene de dagene venninnen min ikke kan trene. Men ellers kan jeg høre på all klagingen din, hvis du vil jeg selv har klaget veldig mye angående alt, til meg selv da jeg ikke hadde noen å klage til. Følelsen av å bli sint på seg selv fordi man ikke klarte å avstå en fristelse eller begrense seg selv, er jeg godt kjent med. Når resultater av ditt harde arbeid på trening kommer, vil du automatisk bli bevisst på hva du putter i munnen. Send meg gjerne en pm
frkangel Skrevet 13. desember 2014 Forfatter #3 Skrevet 13. desember 2014 Hei! Jeg har vært der (er der egentlig enda - har ikke nådd målet), og fant det så mye mer motiverende å finne en partner med samme mål (om å bli slankere) jeg kan trene med. Jeg studerer i Oslo, mens venninnen min jobber der, så vi avtaler å møtes hver dag etter skole/jobb. Det er mye bedre enn å prøve å pushe seg selv på trening alene, noe som mest sannsynlig ikke skjer. Etter hvert har jeg egentlig blitt så vant til å trene at jeg drar og trener alene de dagene venninnen min ikke kan trene. Men ellers kan jeg høre på all klagingen din, hvis du vil jeg selv har klaget veldig mye angående alt, til meg selv da jeg ikke hadde noen å klage til. Følelsen av å bli sint på seg selv fordi man ikke klarte å avstå en fristelse eller begrense seg selv, er jeg godt kjent med. Når resultater av ditt harde arbeid på trening kommer, vil du automatisk bli bevisst på hva du putter i munnen. Send meg gjerne en pm hei og tusen takk for svar. Jeg har nettopp laget meg en profil så vet ikke hvordan jeg sender pm.. ? hehe. kan du sende meg en så kanskje jeg finner ut hvordan?
Winterfresh Skrevet 13. desember 2014 #4 Skrevet 13. desember 2014 Har sendt deg en personlig melding
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå