Gå til innhold

motivasjonspartner, hjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, uten å ha lest så veldig mye her inne fra før prøver jeg meg på et innlegg. Jeg er en jente på 22 år som snart drukner i mitt eget fett.. jeg er tjukk, rett å slett.. Det er min egen feil da jeg er forferdelig glad i mat! småspiser hele tiden.. jeg er sinnsykt kresen å all den jævla dritt!maten smaker best i min munn.. ikke har jeg peiling på lage mat å ikke er jeg noe særlig flink til å komme meg ned på treningstudioet.. hva f*en skal jeg gjøre før jeg drukner .. ? er det noen her inne som vil være min motivasjonspartner? en som kan høre på klagingen min så kan jeg høre på klaging tilbake.. ? Hjelp ...

hilsen tjukka sjæl.. :grine:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg har vært der (er der egentlig enda - har ikke nådd målet), og fant det så mye mer motiverende å finne en partner med samme mål (om å bli slankere) jeg kan trene med. Jeg studerer i Oslo, mens venninnen min jobber der, så vi avtaler å møtes hver dag etter skole/jobb.

Det er mye bedre enn å prøve å pushe seg selv på trening alene, noe som mest sannsynlig ikke skjer. Etter hvert har jeg egentlig blitt så vant til å trene at jeg drar og trener alene de dagene venninnen min ikke kan trene.

Men ellers kan jeg høre på all klagingen din, hvis du vil :) jeg selv har klaget veldig mye angående alt, til meg selv da jeg ikke hadde noen å klage til. Følelsen av å bli sint på seg selv fordi man ikke klarte å avstå en fristelse eller begrense seg selv, er jeg godt kjent med. Når resultater av ditt harde arbeid på trening kommer, vil du automatisk bli bevisst på hva du putter i munnen.

Send meg gjerne en pm :)

Skrevet

Hei!

Jeg har vært der (er der egentlig enda - har ikke nådd målet), og fant det så mye mer motiverende å finne en partner med samme mål (om å bli slankere) jeg kan trene med. Jeg studerer i Oslo, mens venninnen min jobber der, så vi avtaler å møtes hver dag etter skole/jobb.

Det er mye bedre enn å prøve å pushe seg selv på trening alene, noe som mest sannsynlig ikke skjer. Etter hvert har jeg egentlig blitt så vant til å trene at jeg drar og trener alene de dagene venninnen min ikke kan trene.

Men ellers kan jeg høre på all klagingen din, hvis du vil :) jeg selv har klaget veldig mye angående alt, til meg selv da jeg ikke hadde noen å klage til. Følelsen av å bli sint på seg selv fordi man ikke klarte å avstå en fristelse eller begrense seg selv, er jeg godt kjent med. Når resultater av ditt harde arbeid på trening kommer, vil du automatisk bli bevisst på hva du putter i munnen.

Send meg gjerne en pm :)

hei og tusen takk for svar. Jeg har nettopp laget meg en profil så vet ikke hvordan jeg sender pm.. ? hehe. kan du sende meg en så kanskje jeg finner ut hvordan? :)

Skrevet

Har sendt deg en personlig melding :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...