Kaffejenta30 Skrevet 15. desember 2014 #21 Skrevet 15. desember 2014 Takker for svar håret har ennå ikke vokst ut til lik lengde etter at en frisør klipte det nettopp i etasjer, fordi hun mente det var best. Det er vel 5-6 år siden, har ikke vært hos frisør siden og prøver å spare ut lik lengde. Bruker en del tørrshampoo(Batiste)men synes håret blir seigt og ekkelt av det.Anonymous poster hash: 58051...cec Hvis det er 5-6 år siden det ble klippet opp bør du vel kunne klippe det i samme lengde mer eller mindre nå? si det til frisøren din, så gjør de det beste ut av det! Jeg hadde lenge en som enten klippet meg i "etasjer" eller skar med kniv. Det gjorde bare at håret mitt så flisete og slitt ut, og om mulig enda tynnere.. Batiste er ikke noe for meg heller. Prøver meg litt frem i jungelen, men så langt har Toni & guy vært beste. Og kevin murphy sitt hårpudder-det gjør ikke håret helt klissete og flokete.
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2014 #22 Skrevet 16. desember 2014 håret mitt vokser nok sakte,pluss at det har en viss lengde det vokser til, så det at frisøren klippet det slik, tok helt knekken på det. Går aldri til frisør, klarer ikke å betale 700-800 kr for klipp av de få tustene jeg har på hodet. Hadde tørrshampooen fra Kevin Murphy, den synes jeg ikke var noe god. Men hårpudderet har jeg ikke prøvd Anonymous poster hash: 58051...cec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå