AnonymBruker Skrevet 12. desember 2014 #1 Skrevet 12. desember 2014 Nok en hva skal jeg ha på meg på julebord-tråd Men jeg har egentlig alt høvelig klart, foruten om sko. Jeg har et fint, langt, sort skjørt, når meg helt til tåa. Hva slags sko kan jeg ha til? (Har en mørkerød topp til).Frister å bruke sorte ballerinas for jeg er ikke noen gazelle på høye heler for å si det sånn:P Men er liksom litt kaldt til det da(må gå til julebordet). Anonymous poster hash: d29ee...7d0 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2014 #2 Skrevet 13. desember 2014 Nok en hva skal jeg ha på meg på julebord-tråd Men jeg har egentlig alt høvelig klart, foruten om sko. Jeg har et fint, langt, sort skjørt, når meg helt til tåa. Hva slags sko kan jeg ha til? (Har en mørkerød topp til).Frister å bruke sorte ballerinas for jeg er ikke noen gazelle på høye heler for å si det sånn:P Men er liksom litt kaldt til det da(må gå til julebordet). Anonymous poster hash: d29ee...7d0 Kan du ikke ha på deg støvletter til og fra og bytte til sko da du kommer frem. Anonymous poster hash: 5a9ec...fe9
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2014 #3 Skrevet 13. desember 2014 Kan du ikke ha på deg støvletter til og fra og bytte til sko da du kommer frem.Anonymous poster hash: 5a9ec...fe9 Jo, det er greit nok, vil helst slippe men men:P Problemet er hva slag sko jeg skal ta på når jeg faktisk kommer dit. Anonymous poster hash: d29ee...7d0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå