Gå til innhold

Printe - hvor i Trondheim?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på utkikk etter et sted hvor jeg kan printe ut en god del ark med farge i Trondheim! Må printes i Morgen (lørdag) og alle stedene man får printet med farge ser ut til og være stengt på lørdager... Hjeeelp noen som vet at noen steder jeg har glemt?

Skrevet

Er bibliotek stengt? Der får du printet ut med farge om du spør ihvertfall. Er vel kanskje også noen internettcafeer der?

Skrevet

Biblioteket, men jeg syns å huske at det ikke er særlig billig der om man skal ha kopiert i et større kvantum. Har du skjekket på pirsenteret?

Skrevet

Står man bare kan printe svart/hvitt på biblioteket, men man kan altså få printet i farger om man spør? Har ikke funnet noen internettcafeer, hvordan fungerer det på pirsenteret?

Skrevet

Det er ett par år siden jeg bodde i Trondheim så jeg husker ikke helt, men jeg printet i allfall ut bacheloroppgaven min i farger på pirsenteret (nede i første etg). Jeg vet ikke helt hvor vanlig det er at slike steder har åpent på lørdager da :klo:

Skrevet

Hmm ja jeg får vel høre på biblioteket da kanskje, det er iallefall åpent.

Skrevet

Jeg printet hvertfall ut i farger på biblioteket i sentrum. Ellers kan du kanskje spørre noen du kjenner på Dragvoll/Gløs med kopikort der?

Skrevet

Er ikke student selv og kjenner heller ingen studenter i byen særlig godt, men krysser fingrene for at biblioteket fungerer. Takk for svar alle sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...