Gå til innhold

Søte ting barn gjør!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min 4-åring fant pepperkakeformene! Han begynte å leke haien kommer med de, og etterpå gikk han over til stiv heks. Når han fikk beskjed om at han måtte legge de fra seg fordi vi skulle gå så tok han fram bjellen. Nå måtte de gå inn på skolen og friminuttet var ferdig.

Vi dikter opp sanger med andre melodier, og i går fikk st. Lucia sangen gjennomgå. Den ble en sang om å vaske tøy, så nå har vi vår egen vasketøy-sang.

Jeg savner litt tanken på å være barn. Alt man kunne gjøre var så enkelt og koselig. Nå er alt så alvorlig. :)

Noe søtt dere barn gjør? Noe som får hjerte deres til å sprette litt.

Anonymous poster hash: af23c...f23

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

hun er veldig liten enda da (5 mnd) men jeg syns hun er veldig søt når hun ler av meg på merkelige tidspunkt.

Anonymous poster hash: 4f41f...93e
Gjest Belle âme
Skrevet

Ein unge eg passer er ein ordentlig godtegris. En gang spiste hun drops og eg spurte på kødd om eg kunne få heile pakken. Det var null problem, ungen gidde meg alt.

Ungen fikk den tilbake altså.

Skrevet

En gang hadde min gutt som da var 3 år (tror jeg) fått klistermerke enten hos en lege, eller så var det et annet sted. Den gangen hadde han fremdeles pottetrening så da han kom hjem kom han på at han skulle feste klistermerket på samme arket som premie-klistermerkene var på inne på baderomsveggen. Han smilte jo lurt etter at han hadde gjort det siden han hadde gjort det uten at jeg fikk det med meg. Men jeg måtte jo bare le og smile da jeg oppdaget det. :) Det var jo egentlig litt feil å sette det der siden det ikke var for samme ting han hadde fått det, men man kan jo ikke si noe negativt til ungen for slike påfunn akkurat heller. :):fnise:

Anonymous poster hash: 1539f...bb6
Skrevet

Rope "jeg elsker deg, mamma!" så alle kan høre det :)

• Liker 2
Skrevet

Når jenta mi på to er litt furten setter hun i furte lippe, folder hendene over btystet og stabber frem og tilbake på gulvet og sier "jeg er morsk".

Hun synger hele dagen "mamma, mamma, hei hei hei, ingen er som deg" og kaster seg om meg i de varmeste klemer ti ganger om dagen, gjerne rundt beina mine i en liten lekepause før hun fyker tilbake til leken.

Jeg kunne fortsatt i det uendelige med alt det fantastiske hun gjør i mine øyne. Hun stod i dag og tellte strengt -en, ti, tre til katten for at han skulle flyyte seg og ber meg se henne inn i øynene når hun skal gi meg en beskjed. En liten forelder en hun visst.

Anonymous poster hash: b6757...518

• Liker 1
Skrevet

Min gutt på seks år funderer ofte på mye rart.

I dag spurte han meg: Du mamma, tror du mennesker utvikler seg så mye at de en dag kan fly?

❤️😄

Anonymous poster hash: b0581...3fc

Skrevet

Ny historie fra meg, TS.

4 åringen: Mamma, når du blir gammel så skal jeg bo sammen med deg og passe på deg!

Anonymous poster hash: af23c...f23

Skrevet

Gutten min da han var 6 år. " oldemor du kan jo bo hos oss! Du kan sove i skuffen i sengen min!".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...