Gå til innhold

fotografering - hvor lang tid??

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei hei hmm hvor lang tid beregner dere til fotografering?? vi har jo vielsen klokka 15.00. bare lurer på om jeg skal ringe imorra og flytte den til 14.00???

hva ville dere gjort??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De er satt av ca 2 timer til oss.

Skrevet

De har satt av 2 timer til oss også

Skrevet

1,5 time er satt av til oss :)

Skrevet

Fotografen sa vi kom til å bruke minst en time.

Skrevet

En drøy time, fikk vi beskjed om :-)

Skrevet

Har dere fotografering før vielsen? Da ser jo brudgommen dere, da! Har ikke peiling på dette, bare lurer!

Skrevet

Vi skal fotograferes rett etter vielsen.

Skrevet

De har satt av to timer til oss også.

Vi bestemte tidspunkt på vielsen først, så satte vi middagstiden etter at vi hadde snakket med fotografen.

Skrevet

Vi skal ha en time med fotografen. Håper bare det holder, for han bruker aldri mer enn en time på brudeparene sine... heldigvis er han rutinert! :)

Skrevet

Vi hadde vielse kl. 15.00. Fotograf kl.16.00 og vi brukte en time hos ham.

Skrevet

Vi fikk beskjed om en til en og en halv time. Vi skal gifte oss kl. 16, og vi skal IKKE til fotografen først. Jeg vil være hemmelig for min tilkommende helt til døren åpner seg i kirken... Så får heller middagen bli litt senere på kvelden :wink:

Skrevet

Vår fotograf setter av 1,5 time til oss. Har fått fotograftime kl 13.30, så vi er ferdige kl 15, og kan spise en tidlig middag :)

Skrevet

Det tok 1 1/2 time med vår fotografering

Skrevet

hmm jeg må nok ringe kirkekontoret imorra og få endret fra 15.00 til 14.00 jeg.

Skrevet

Vi var hos fotografen en time, og vi tok en del bilder som krevde litt arrangeringstid på forhånd.

Skrevet

Vi har vielse kl 14 og fotografering kl 15 som vil vare ca en time. Spurte fotografen om vi kanskje skulle begynne fotograferingen heller kl 1530, etter som middagen ikke er før kl 17, men han sa at det alltid ble "litt nedtur" å stå for lenge på kirketrappen - han ønsket at vi skulle komme så fort vi hadde blitt mann og kone, da var man fortsatt på topp, kalte han det. Vel vi får se...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...