Gå til innhold

Er dette ok?

Anbefalte innlegg

Gjest Blomsterert
Skrevet

Jeg er sånn at jeg er i mot å gi for mye til andre,når mitt navn er avsender.

Jeg er lite materialistisk,og det vil jeg alltid være. Men,jeg skal feire jul med min eks-svigermor,mine barns far og hans kone pluss mine barn og barnebarn.

Jeg og min eks-svigermor har ganske godt forhold,men er for mye å gå inn på her. Saken er: jeg har lyst til å gi henne en dyr gave,men ettersom jeg er kunstmaler(på hobbybasis!),så er det litt opp og ned med økonomi her. Nå rett før jul fikk jeg solgt bilder,og har en god slump penger.

Går det an å skrive fra Julenissen på pakker? Vil det skape sånn dum uro pga nysgjerrighet,eller kan jeg gjøre det?

Grunnen er at jeg ikke vil "utkonkurrere"min eksmanns nye kone. Vi har et ok forhold,men vet hun ikke jobber nå.

Hva mener dere?

Blir himla mange innlegg fra meg om dagen,men det er fordi jeg er vant til førjulstid osv alene. Nå er jeg med andre,og det er mye gavesnakk!!

Hva tenker dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker det er veldig rart og vil skape diskusjon, til slutt finner de ut at det kommer fra deg, og dermed får du mye mer fokus på at du har gitt en dyrere gave, enn hvis du bare gir gaven fra deg selv i utgangspunktet.

Men du kan jo be om at hun ikke åpner den i selskapet, så slipper ny-kona å få det gnidd inn.

• Liker 1
Skrevet

Vi gjør det i vår familie, men det er fordi det er gøy. Ikke på grunn av årsakene du ønsker. Snakkis blir det uansett.

Anonymous poster hash: b4605...640
Skrevet

Du kan jo gi gaven før eller etter jul uten at noen andre er til stede.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...