Gjest Trine25 Skrevet 27. juli 2004 #1 Skrevet 27. juli 2004 Hvorfor er analsex så "in" for tiden? Hvor enn jeg leser, og hvem enn jeg snakker med...ja da er analsex med i bildet :-? JEG har til og med prøvd analsex. Og jeg fikk jo litt lyst til å ha det etter så mye prat og skriverier om det. Og hvordan søren kan dette være så populært? Jeg gjennomførte jo ett anal-samleie men tror aldri jeg har bitt noen i hånda (i hvertfall ikke så hardt) under ett samleie før. Føltes ut som om hele meg skulle revne jo. Og ja, vi brukte god tid og glidemiddel og alt det der. Men phfføyy så j*vlig det var. Så kan noen fortelle meg hva som er spesielt med det?
Chickxsy Skrevet 28. juli 2004 #2 Skrevet 28. juli 2004 Hvorfor er analsex så "in" for tiden? det er ikke så "in" nå. Folk har alltid drevet med det. kanskje du bare merker det mer nå? Føltes ut som om hele meg skulle revne jo. Og ja, vi brukte god tid og glidemiddel og alt det der. Men phfføyy så j*vlig det var. Så kan noen fortelle meg hva som er spesielt med det? gyllen regel for all sex; gjør det vondt, så gjør noe annet. Er du nervøs når du skal ha analsex vil det uansett være ubehagelig. Klarer du ikke å slappe av (via kos/vanlig samleie fex) så kanskje du ikke bør ha det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå