AnonymBruker Skrevet 12. desember 2014 #1 Skrevet 12. desember 2014 Noen som har erfaring med dette? Vi skal på kurs gjennom familievernkontoret.Anonymous poster hash: ec49f...2ba
Gjest Mythic Skrevet 12. desember 2014 #2 Skrevet 12. desember 2014 Jeg har erfaring med det gjennom jobb. Det er et veldig bra kurs! Sug til dere kunnskap.
Celtic Heart Skrevet 12. desember 2014 #3 Skrevet 12. desember 2014 Jeg har bare positive erfaringer med dette. Forandret hverdagen vår helt
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2014 #4 Skrevet 13. desember 2014 Hva er dette? Holder på med tiltak fra barnevernet, og kunne tenkt meg sånn foreldreveiledning. Anonymous poster hash: f7a03...8ef
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2014 #5 Skrevet 13. desember 2014 Bare positive erfaringer med PMTO! Bruker det i klassen min. Kjekt å fokusere på det positive Anonymous poster hash: 12147...b72
Gjest Mythic Skrevet 13. desember 2014 #6 Skrevet 13. desember 2014 Hva er dette? Holder på med tiltak fra barnevernet, og kunne tenkt meg sånn foreldreveiledning. Anonymous poster hash: f7a03...8ef PMT-O står for Parent Managment Training, O`en står for Oregonmodellen. Det er et foreldreveiledningsprogram med fokus på positiv samhandling og konstruktive metoder for foreldre som strever med atferdsvanskelige barn. Det brukes også i barnehager og familieteam i enkelte kommuner. I Haugesund kommune har de et team i PPT som er veldig dyktige på å kurse folk i PMT-O.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå