Gjest gjesta Skrevet 27. juli 2004 #1 Skrevet 27. juli 2004 Fikk ikke sett kveldens episode, men slo på TVen akkurat tidsnok til å se broderen til Amy stå utenfor fødestuen? Noen som kan oppdatere meg på hva som skjedde? Ble det noe fødsel eller?
Gjest Madam Felle Skrevet 27. juli 2004 #2 Skrevet 27. juli 2004 Ja det ble fødsel, og de fikk en perfekt sønn. Men Gillians hjerte stoppet, og jeg regner med at hun døde. Om de da ikke klarte å redde henne. :cry:
Charmina Skrevet 27. juli 2004 #3 Skrevet 27. juli 2004 Hei :-) Jada barnet ble født og det virket som om gutten var velskapt også!Ble tatt med keisersnitt!Den stolte far løp ut til de andre og fortalte nyheten!Da han kom inn på fødestuen igjen holdt de på å gjenopplive konen som tydelig hadde fått komplikasjoner etter fødselen....og desverre så det ut som om hun døde :cry: !Fikk ikke bekreftet det 100% da men ....hun gjorde nok det! Ikke noen trivelig slutt akkurat nei! -Charmina
Gjest gjesta Skrevet 27. juli 2004 #4 Skrevet 27. juli 2004 Tusen takk! Fikk akkurat med meg at de så glade ut, men at de forandret ansiktsuttrykk når han kom ut og så helt lamslått ut.
Rapitap Skrevet 27. juli 2004 #5 Skrevet 27. juli 2004 Snufs ja, etter alt det strevet med å få en unge, så dør hun under fødselen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå