Gå til innhold

Søt jente på butikken og på Facebook

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis man ser en søt jente på butikken, er det da greit å slå av en prat med henne? Selv om noen kanskje sier at det er galt (jenter går tross alt ikke på butikken for å bli sjekket opp) så er det vel ikke akkurat en creepy ting å gjøre. Men hva om man ser en søt jente på Facebook? Er det da greit å sende henne en melding?

Anonymous poster hash: 42fdb...b7d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Butikken er greit, Facebook er creepy.

Men hvorfor?

Skrevet

Og er det like creepy andre veien, altså når en jente sender melding til en mann?

• Liker 3
Skrevet

Jeg syns omvendt. På Facebook kan man blokke og ignorere, det valget er vanskeligere i butikken.

Anonymous poster hash: 5dcf8...dde

• Liker 4
Gjest Strandet
Skrevet

Er det greit å legge an på ei som jobber i en butikk? :)

Skrevet

Er det greit å legge an på ei som jobber i en butikk? :)

Kommer jo an på hvordan du gjør det. Er jo mange som har kjærester som jobber i butikken. Men å sjekke opp over ostedisken kan vanskelig bli annet enn pinlig.

Skrevet

Jeg forstår ikke helt hvorfor facebook er så creepy? Var en mann som sendte en venneforespørsel til meg fordi vi hadde samme interesse/likte samme side, og vi har snakket en del på chatten og han er kjempehyggelig (og kjekk) og vi planlegger å møtes :):) Vi hadde forøvrig en felles bekjent, men visste ikke hvem hverandre var..

Anonymous poster hash: 5e6bd...efb

• Liker 1
Skrevet

Jeg jobber i butikk og blir skjekket opp stadig vekk, noe jeg syns er helt greit :-) :blomst: fordi det er mer ekte og personlig, på facebook (internett) så føler jeg at folk er eller kan være falske, jeg ignorer de fleste. Ordenlige mannfolk skal tørre sjekke opp damer. Mener jeg da :danse:

Skrevet

Hvis man ser en søt jente på butikken, er det da greit å slå av en prat med henne? Selv om noen kanskje sier at det er galt (jenter går tross alt ikke på butikken for å bli sjekket opp) så er det vel ikke akkurat en creepy ting å gjøre. Men hva om man ser en søt jente på Facebook? Er det da greit å sende henne en melding?

Alt er visstnok creepy for tiden. Men da lurer jeg på hvordan tilfeldige møter faktisk finner sted?

• Liker 3
Skrevet

Alt er visstnok creepy for tiden. Men da lurer jeg på hvordan tilfeldige møter faktisk finner sted?

Jeg synes bare det hadde vært hyggelig om en mann viste interesse for meg andre steder enn på fylla (f.eks butikken) :) Noen av damene her virker litt pripne.. Hva er så "creepy" om en mann tar kontakt på en hyggelig måte?!

Anonymous poster hash: 5e6bd...efb

• Liker 5
Skrevet

Jeg syns omvendt. På Facebook kan man blokke og ignorere, det valget er vanskeligere i butikken.

Det er jo et godt poeng, faktisk.

Noen vil kanskje si at begge deler er creepy, og at man bør holde seg til byen eller Tinder.

Skrevet

Og er det like creepy andre veien, altså når en jente sender melding til en mann?

Når man tenker seg om så er det kanskje ingen menns om blir sur over å bli sjekket opp :P

Skrevet

Jeg syns det er 2 alternative måter å gjøre dette på en bra måte:

1. Kom med en litt tilfeldig kommentar til henne. F eks hvis begge skal ha en matvare som er utsolgt kan du kommentere hvor kjipt det er fordi du skulle lage xxx, eller du kan kommentere hvor bra en matvare er, komme med en liten anbefaling osv. La det være naturlig!

2. Gå direkte bort og spør henne med ut. Si at du har lagt merke til henne og syns hun er aldeles nydelig osv. Da må du også regne med å kunne få en veldig direkte avvising, men noen ganger er det kanskje likså greit?

Vil bare anbefale deg å unngå å holde i gang en lang samtale hvis hun tydelig ikke er særlig interessert. Det er greit å starte en enkel samtale, men hvis hun ikke fortsetter samtalen så lar du det ligge, og ser det an neste gang du treffer henne. Det kan være hun har kjæreste, eller rett og slett ikke er interessert, og bare svarer høflig for å ikke være frekk. Men sannsynligvis syns hun at det er litt kleint at du ikke tar hintet om at hun ikke er interessert.

Lykke til :)

• Liker 1
Skrevet

på facebook (internett) så føler jeg at folk er eller kan være falske, jeg ignorer de fleste. Ordenlige mannfolk skal tørre sjekke opp damer. Mener jeg da :danse:

Men hvordan skal han vite hvor han kan møte deg i den fysiske verden?

• Liker 2
Skrevet

Gå direkte bort og spør henne med ut. Si at du har lagt merke til henne og syns hun er aldeles nydelig

Er ikke det turn-off? Litt desperat?

• Liker 2
Skrevet

Poenget er vel at det IKKE skal være tilfeldig? Jenter synes kanskje det er creepy å bli sjekket opp når de ikke er klar for det. Men de drar jo på byen for å bli sjekket opp, så da er det mer naturlig.

Skrevet

Jeg synes bare det hadde vært hyggelig om en mann viste interesse for meg andre steder enn på fylla (f.eks butikken) :)

Facebook også?

Skrevet

Er ikke det turn-off? Litt desperat?

Hva mener du er alternativet? Å holde munn og ikke si noe som helst?

Skrevet

Hvorfor i all verden er det creepy å bli sjekka opp?

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...