Catzy Skrevet 27. juli 2004 #1 Skrevet 27. juli 2004 Denne reklamefilmen fikk meg nesten til å ville prøve å installere en Linux-distro: http://images.linspire.com/RunLinspireSong...RunLinspire.swf -Men jeg orker ikke helt peset med å gjøre det før jeg har en clean boks å gjøre det på. Men filmen er supermorsom. Catzy
Gjest Devil's Spawn Skrevet 27. juli 2004 #2 Skrevet 27. juli 2004 Peace and love Selv om Linspire er Linux sitt svar på Windows
Catzy Skrevet 28. juli 2004 Forfatter #3 Skrevet 28. juli 2004 Tør ikke å bevege meg for langt ut i Linux-land, så Lindows holder lenge. Linspire het faktisk Lindows inntil noen i MS sa *host*. Catzy
Gjest Devil's Spawn Skrevet 28. juli 2004 #4 Skrevet 28. juli 2004 Brukergrensesnittet er ikke så veldig forskjellig fra distroene. Linspire vil bare ha penger for det meste. Alt fra selve OS'et til å laste ned ekstra programmer. Ser ikke noe vits i å betale for noe man kan få gratis. Ikke er f.eks Fedora så veldig vanskelig å bruke. Mora mi bruker Fedora :D Men Linspire er sikkert greit nok det, ikke det jeg mener
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå