AnonymBruker Skrevet 12. desember 2014 #1 Skrevet 12. desember 2014 Hei, logga meg inn på nettbanken nå nettopp for å betale regninger, føre over penger til bufferkonto osv - fikk lønn i dag. Da så jeg at det var trukket et stort beløp av bufferkontoen av banken, som de har betalt inn på lånet. Står at det er låneforfall for 20 november, noe som ikke stemmer da lånet ble trekt slik det skal den 20 november. Det står også i transaksjonsoversikten at det ble det. Prøvd å ringe banken for å få forklaring, men de har stengt for helgen. Jeg blir så bekymret. Har jo ikke råd til å betale huslånet 2 ganger på en måned! Ihvertfall ikke nå før jul da det er en del andre regninger som skal betales. Jeg sitter alene og er helt fortvila. har noen vært borti dette før? Og hvordan kan sånne "feil" skje? Anonymous poster hash: f2f40...cf7
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2014 #2 Skrevet 12. desember 2014 Umulig for oss å si hvorfor dette har skjedd. Eneste løsning er å vente til mandag og ringe banken da. Dette hjelper deg ikke nå, men Kan også være en tanke å bytte til en bank med bedre support. Mange banker som har åpent hele døgnet eller større deler av dagen.Anonymous poster hash: a27ca...11f 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2014 #3 Skrevet 12. desember 2014 Banker flest har da døgnåpen telefon...?Anonymous poster hash: 029d0...23d
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2014 #4 Skrevet 12. desember 2014 Og banken trekker vel ikke av en bufferkonto som opprinnelig ikke har med lånet å gjøre? Har dere ikke betalt, får dere purring og etterhvert varsel om oppsigelse av lån.. men dette hørtes rart ut.. Anonymous poster hash: b672d...b67
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2014 #5 Skrevet 12. desember 2014 Ja jeg skjønner ingenting. Lån og alt er trekt som det skal i november, og det skal ikke trekkes før den 20 hver måned. Vet heller ikke hvorfor de har trukket fra bufferkonto - lånet er knyttet til brukskonto og trekkes samme dag lønning kommer inn. Anonymous poster hash: f2f40...cf7
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2014 #6 Skrevet 12. desember 2014 Banker har folk hele døgnet til å svare deg Anonymous poster hash: 912d6...d76
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2014 #7 Skrevet 12. desember 2014 Banker har folk hele døgnet til å svare deg Anonymous poster hash: 912d6...d76 Ikke denne banken. Sparebanken sør heter de, bare oppe til 16 fredag - stengt hele helga, så nei, får ikke tak i noen. Anonymous poster hash: f2f40...cf7
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2014 #8 Skrevet 12. desember 2014 Banker har folk hele døgnet til å svare deg Anonymous poster hash: 912d6...d76 Det er bare noen få banker som er døgnåpne. De fleste har stengt i helgene og er bare tilgjengelige i vanlig arbeidstid på hverdager.Anonymous poster hash: 74d2c...843
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå