edea Skrevet 27. juli 2004 #1 Del Skrevet 27. juli 2004 Ville bare si hei, ettersom at jeg har tenkt å henge her inne ei stund... dvs forhåpentligvis ikke for lenge . er ny i KG, men har snust rundt her inne før da. Mannen og jeg har ihertfall drevet med litt "useriøs prøving" nå siden januar (dvs pilleslutt), uten at det har resultert i noe særlig.... Siden vi begge har umulig arbeidstid, har det vært vanskelig å "time" EL og sex en god del av tiden... Men nå har vi bestemt oss for å virkelig satse, og i denne måneden har alt klaffet, ihvertfall så langt.... derfor er det ekstra spennende å gå og vente frem til IKM 9. aug... (som forøvrig er vår bryllupsdag...) Setter pris på at det er andre i samme situasjon her inne, så kan jeg få råd og vink om ting som jeg ikke diskuterer med andre!! Hurra for KG!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 27. juli 2004 #2 Del Skrevet 27. juli 2004 Kan ikke så mye om prøving (mer om feiling), men vil likevel ønske deg velkommen til kg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
edea Skrevet 27. juli 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 27. juli 2004 ser at alle operer med PP... er litt usikker, for vi har ikke tenkt sånn på det tidligere... Tenker jeg sier at vi begynner på scratch, og at dette er pp1, jeg. Så får dere protestere alt dere vil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zmurfette Skrevet 28. juli 2004 #4 Del Skrevet 28. juli 2004 Godt å se at det er flere enn meg (eller oss, da, dvs min kjære og meg...) som er nye prøvere. Har vimset en del på KG før, men kommer nok til å øke hyppigheten på besøkene mine i dette forumet nå. Noen som vet om andre ok "(forhåpentligvis) snart gravid"-sider på nettet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 29. juli 2004 #5 Del Skrevet 29. juli 2004 Hei og til "nykommerne". En annen side jeg er innom av og til (men som ikke er like bra som KG, så klart) er Snart Gravid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. juli 2004 #6 Del Skrevet 29. juli 2004 Hei hei Edea! Lykke til med prøvinga. Sliter også med at mannen har litt rar arbeidstid så det skal litt til for å klaffe Takk for hilsen i dagboka mi forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå