Gå til innhold

Hvilken foundation bruker du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags hudtype har du?

Hvilken foundation bruker du?

Er du fornøyd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kombinasjonshud og jeg bruker Chanel Perfection lumiere Velvet og Yves Rocher Youthful Glow foundation fortiden. Begge dekker, men lar huden vises igjennom, dekker omtrent totalt ved andre strøk.

Skrevet

Vanlig, litt på den tørre siden. Bruker Revlon Colorstay - ingen over, ingen ved siden av!

Skrevet

Kombinasjonshud som er sensitiv og har tendenser til å være fuktfattig om høst/vinter.

Jeg bruker:

- Eva Garden Perfekt skin foundation (til dager hvor huden min er altfor stram)

- Eva Garden Double last foundation (til dager jeg trenger god dekkevne)

- Diorskin nude bb krem (til dager jeg bare vil ha en naturlig look med glød)

- Ole Henriksen Perfect truth cc krem (til dager huden skriker etter fukt)

Veldig fornøyd med alle disse nå om vinteren, da de ikke tørker ut huden min,

ikke gir meg urenheter noe jeg har lett for å få av foundation, og samtidig

dekker det jeg trenger å få dekket.

Om sommeren bruker jeg også gjerne mineral foundation, men det har lett for å

bli altfor tørt for meg når huden min er vrang og skriker etter fukt slik som nå.

Gjest crazycatlady
Skrevet (endret)

Fuktfattig kombinasjonshud her.

Jeg har mange foundations siden jeg er så fæl til å kjøpe nytt for å teste hele tiden, men akkurat nå har jeg:

Tikei -veldig fornøyd. Beste mineralsminken jeg har prøvd.

Glo Minerals mineralpudder - fikk idag, ikke prøvd så mye enda.

Evagarden double last -grei, men smitter av

Bare minerals matte -for tørr og svir litt, ikke fornøyd, skal kastes.

Jane Iredale BB-krem - fin, men dessverre altfor lys, så må kjøpe en mørkere nyanse å blande med.

Mineral Hygienics - også veldig fornøyd, men også den blir for tørr på vinteren.

Tikei er absolutt den jeg er mest fornøyd med. Gleder meg til å teste ut glo minerals også, har bare prøvd såvidt idag. Står bismuth på "May contain", men får håpe jeg ikke reagerer på det. Aldri brukt noe med spor av det i, så aner ikke.

Endret av crazycatlady
Gjest Enhjørning
Skrevet

Har sensitiv og tørr hud uten noen særlig urenheter, med hjelp av gode produkter virker den ikke tørr med mindre jeg er sløv på hudpleien da :)

Bruker Diorskin Nude, aldri vært så fornøyd med noen foundation før :D

Skrevet

Tørr hud . Bruker tromborg foundation og er superfornøyd. Fargen er perfekt og ser naturlig ut på huden.

Skrevet

Diorskin star eksker den

Skrevet

Nå som det er vinter så har jeg tørr hud, da bruker jeg MAC Mineralize moisture (eller noe sånt) og Diorskin BB cream + en primer under for å tilføre mer fuktighet. Too faced Hangover faceprimer.

Gjest Trappetroll
Skrevet

Jeg bruker den flytende foundationen til bareminerals. Veldig fornøyd med den i forhold til pudderfoundationen.

Estee lauder double wear er også super!

Jeg har kombinasjonshud med urenheter.

Mamma har helt perfekt hud, og hun bruker armani silk luminous for å få litt glød når hun skal noe spesielt 😊

Skrevet

Kombinasjonshud. Bruker Chanel Vitalumière Aqua i 30 Beige. Veldig godt fornøyd. Bruker ett strøk og dekker det som trengs. ^^,

Skrevet

Sverger til Chanel Vitalumiere! Har kombinasjonshud. Den dekker fint over evt urenheter :)

Skrevet

Glo Minerals Luxe liquid foundation :) Gir veldig fin glød!

Skrevet

Har normal/ kombinasjonshud, stort sett uten kviser. Brukt BB-cream fra garnier siste året. Dekker ingenting, men gir fin glød. Har tidligere brukt Chanel, fantastisk. Og I.D Minerals mineral Foundation, også veldig naturlig og fin.

egentlig er alle Foundations som er lette og tynne best. Med mindre du sliter med akne.

Skrevet

Har kombinasjonshud, litt fet i panna og ofte tørre områder om vinteren. Bruker Maybelline Fit Me Foundation, synes den er helt grei. Bruker den hovedsakelig fordi den er billig, og sliter ellers med å finne en foundation som er lys nok til huden min. (Bruker fargen 110/Porcelain)

Gjest crazycatlady
Skrevet

Trist at så mange her inne bruker og anbefaler dyretestede produkter...

• Liker 2
Skrevet

Har hud med store porer ved og på nesa og fet t-sone men med tørr overhud. Bruker Bourjois Healthy Mix og Rimmel wake me up. Disse er demidekkenede og litt lysreflekterende. Hater matt foundation, det ser bare kakete ut. Ingen av disse selges i Norge, men skal snart til London og "stock up" :)

Skrevet

Diorskin Forever, har litt fet hud i t-sonen og den er den eneste jeg har prøvd så langt som faktisk holder det den lover og ER mattende. Så, fornøyd med den!

Skrevet

Hmm har litt myk bebi hud. Bruker ikke foundation. Er litt fornøyd

Skrevet

Har kombinasjonshud, litt fet i panna og ofte tørre områder om vinteren. Bruker Maybelline Fit Me Foundation, synes den er helt grei. Bruker den hovedsakelig fordi den er billig, og sliter ellers med å finne en foundation som er lys nok til huden min. (Bruker fargen 110/Porcelain)

Har du tenkt tanken og kjøpe en stk av de der 3 toner mørkere enn det du har nu? Da kan du jo legge contour med den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...