Gå til innhold

Skjerf som ikke klør?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på utkikk etter et skjerf til min mann ... både han og jeg elsker den enkle stilen og syns typiske ullskjerf er fantastiske, men han har veldig sensetiv hud, så han føler det ofte stikker noen ganger. Noen som vet om skjerf til menn som ikke klør og ser pene ut?

Anonymous poster hash: d1497...4b9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har han prøvd skjerf i merinoull? Jeg synes ikke det klør, er fantastisk pent og varmt

Anonymous poster hash: 3cd29...d57
Skrevet (endret)

Acne sine skjerf! Det er en grunn til at de er populære :) Vil du ikke bli "stemplet" så er det bare å klippe av lappen. :)

Edit: nå er det riktignok uenighet om hvor pene de er da... Hver sin smak :-)

Endret av Upadiela
Skrevet

Silke, bomull, lin, viskose, nambus, hamp klør ikke selv på den sarteste hud.

Anonymous poster hash: 6e99b...0b1

Skrevet (endret)

Acneskjerfene som alle har klør som bare rakker'n! Oppskrytte greier... De har en variant til rundt 2500 som er mykt og godt, men helt ærlig ville jeg aldri brukt så mye penger på et skjerf som er populært blandt tenåringer...

Gå for ren kashmir eller ull/silke blanding. Jeg fant en type til dame på Høyer, og ellers vet jeg at Gucci har fantastiske skjerf. Kjøper du på Ebay får du dem ned til 1500-2000 kr, men i butikk i Norge tror jeg du må opp i det dobbelte.

Endret av Sunshine
Skrevet

Acneskjerfene som alle har klør som bare rakker'n! Oppskrytte greier... De har en variant til rundt 2500 som er mykt og godt, men helt ærlig ville jeg aldri brukt så mye penger på et skjerf som er populært blandt tenåringer...

Gå for ren kashmir eller ull/silke blanding. Jeg fant en type til dame på Høyer, og ellers vet jeg at Gucci har fantastiske skjerf. Kjøper du på Ebay får du dem ned til 1500-2000 kr, men i butikk i Norge tror jeg du må opp i det dobbelte.

Jeg vil også abefale kashmir, men du får absolutt skjerf til lavere pris enn dette. H&M har fine, enkle kashmirskjerf til 4-500 kr som passer både til dame og herre. Jeg har hatt mitt i snart tre sesonger, og det er like fint. Tykk, myk kvalitet.

COS har også enkle kashmirskjerf, men da må du nok ut med noen hundrelapper til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...