Gå til innhold

Best pigmentert nude leppestift?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leter etter en nud leppestift som blir ca som på bildetm jeg har ganske pigmenterte lepper som fort blir tørre så jeg vil gjerne ha en med mie pigmenter. Jeg bruker en primer på leppene for å blokkere endel av fargen jeg alt har på leppene.

Gjerne en som kan bli kjøpt på kicks eller andre butikker, da jeg ikke er så flad i nettbutikker.

post-37809-0-48400800-1418400696_thumb.j

Anonymous poster hash: 340ea...3a8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns den på bildet er någet for for rosa. Den aller fineste jeg har funnet er Mac sin leppestift i fargen Pure Zen. Jeg har også veldig pigmenterte lepper og denne blir veldig bra på meg. Har prøvd tusenvis av leppestifter, men denne er den jeg er mest fornøyd med.

Anonymous poster hash: 2b2ee...e05
Gjest crazycatlady
Skrevet (endret)

Mac og maybelline tester på dyr. Isadora har mange fine. Har en som heter twist up gloss-stick fra isadora i fargen 16 milk'n chockolate, den er kjempefin. Nyx har også flere fine farger, men har ikke prøvd leppestift derfra selv.

Endret av crazycatlady
  • Liker 1
Skrevet

Vet ikke om det er mange som ser Kongen Av Queens her, men en av de nude lipsticken som Leah Remini (Carrie) bruker er så fin!

Den går mer mot brun enn mot rosa/fersken.

Om noen har forslag til hvem som har sånt, eller noe å anbefale så setter jeg pris på det! :)

Anonymous poster hash: 31d17...340

• Liker 2
Skrevet

Jeg liker Mac Hue og YSL volupte shine nr.1 MAc Hue heller mot fersken, og YSL er litt mer rosa. Jeg liker også Loreal sine Nude (nr 256 tror jeg). Nude leppestifter ere vanskelige, men jeg har funnet ut at disse tre fungerer sånn høvelig bra. Jeg syns også at lett foundation (feks maybellines mousse-foundation) på leppene, etterfulgt av lipliner (jeg bruker body shop pink brown) og lipgloss fungerer bra. Kanhende du burde prøve concealer eller foundation på leppene for å få de lyse nok.

Anonymous poster hash: 53b86...601

Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Jeg må nok si at den på bildet nok kunne være litt mindre kjølig i grunntonen, men det kan være farvene på skjermen min som jukser litt ?

Kan en eller alle av disse være noe i nærheten av det du ser etter?

nudes_for_lips_vol2_large.jpg?v=14020121

Eventuelt denne kjøpt i løsvekt:

lipstick_most_wanted_600x600_large.jpg?v

Endret av Lille-pus
Skrevet

Synes de fra MakeupMekka er veldig gode og holder lenge uten å tørke ut! Veldig greit å bestille derfra, selv om jeg ser du helst vil handle i en butikk.

Gjest crazycatlady
Skrevet

Makeupmekka er bra! Og dyrevennlig! Skulle ønske alle kunne tenke på de stakkars, uskyldige forsøksdyrene og boikotte merker som tester! Fins mange gode merker som ikke tester på dyr. :)

Skrevet

Ts her! Var egentlig ikke meningen å bli anonym i hovedinnlegget. Jeg var innom kicks og lette høyt og lavt etter en nude leppestift, og valget falt på estee lauder i fargen vanilla truffle, denne gav fin farge og sitter godt på leppene mine selvom jeg er veldig varm og har mye pigmenter :)

Skrevet

Anbefaler GOSH Darling 134, men vet ikke om den er pigmentert. Hva betyr det?

Anonymous poster hash: 92e4d...bd2

Skrevet

Den koster forresten under 100 kr, og kan fåes kjøpt på vita:) håper du prøver ut denne, har vært avhengig lenge

Skrevet

At den er dekkende. Gosh Darling ser forresten ut som om man har dekkstift på leppene.

Skrevet

Makeupmekka sine nudefargede leppestifter er fantastiske! Dyre, miljø og hudvennlige produkter :-) Jeg har også en fra NYX som jeg bare ELSKER! Den er litt av den tørrere typen men gir et nydelig resultat. Den er fra "matte" kolleksjonen og heter nude :-)

Skrevet

Makeupmekka er bra! Og dyrevennlig! Skulle ønske alle kunne tenke på de stakkars, uskyldige forsøksdyrene og boikotte merker som tester! Fins mange gode merker som ikke tester på dyr. :)

Hadde vært fint om du sluttet å gnåle om dette i annethvert innlegg her på Velvære. La folk ta sine egne valg, og pass på dine egne valg du.

Anonymous poster hash: dacfe...7ce

• Liker 4
Gjest crazycatlady
Skrevet

Hadde vært fint om du sluttet å gnåle om dette i annethvert innlegg her på Velvære. La folk ta sine egne valg, og pass på dine egne valg du. Anonymous poster hash: dacfe...7ce

Det er ikke gnål, det er en meget stygg og alvorlig sak det er viktig å minne folk på. Hvis du syns det er så irriterende at jeg er sterkt imot dyremishandling og ønsker å få folk til å kjøpe dyrevennlige produkter har du et stort problem og ikke minst manglende empati for dyr. Du liker kanskje tanken på at dyr lider for at du skal ta deg godt ut? Liker du meg ikke, så blokker meg! Så enkelt er det. Jeg kommer nemlig til å skrive mye om dyreforsøk og hvilke merker som tester og ikke her inne. Fordi det er viktig!

Skrevet
Det er ikke gnål, det er en meget stygg og alvorlig sak det er viktig å minne folk på. Hvis du syns det er så irriterende at jeg er sterkt

Skrevet

Det er ikke gnål, det er en meget stygg og alvorlig sak det er viktig å minne folk på. Hvis du syns det er så irriterende at jeg er sterkt imot dyremishandling og ønsker å få folk til å kjøpe dyrevennlige produkter har du et stort problem og ikke minst manglende empati for dyr. Du liker kanskje tanken på at dyr lider for at du skal ta deg godt ut? Liker du meg ikke, så blokker meg! Så enkelt er det. Jeg kommer nemlig til å skrive mye om dyreforsøk og hvilke merker som tester og ikke her inne. Fordi det er viktig!

Jøss, her går vi rett til personangrep ja. Fint gjort!

Det at du nevner dyretesting i tråder som ikke oppfordrer til det er avsporimg og det ødelegger tråder.

Som sagt, la folk gjøre sine egne valg og så kan du passe på dine egne. Man kan ikke guilt trippe folk til å gjøre hva man vil, og det er temmelig ufyselig av deg å se ned på folk som ikke ser på ting og gjør ting på en annen måte enn deg.

Men jeg regner med jeg snakker til en vegg, og jeg misliker sterkt å bli beskyldt for å ikke ha empati med dyr, derfor så melder jeg meg ut av denne passiaren.

Gjest crazycatlady
Skrevet

Jøss, her går vi rett til personangrep ja. Fint gjort!

Det at du nevner dyretesting i tråder som ikke oppfordrer til det er avsporimg og det ødelegger tråder.

Som sagt, la folk gjøre sine egne valg og så kan du passe på dine egne. Man kan ikke guilt trippe folk til å gjøre hva man vil, og det er temmelig ufyselig av deg å se ned på folk som ikke ser på ting og gjør ting på en annen måte enn deg.

Men jeg regner med jeg snakker til en vegg, og jeg misliker sterkt å bli beskyldt for å ikke ha empati med dyr, derfor så melder jeg meg ut av denne passiaren. Anonymous poster hash: dacfe...7ce

Er ikke ment som angrep i det hele tatt, men at du kaller det gnål at jeg nevner at merkene jeg anbefaler ikke tester på dyr er ditt problem. Det tyder på at du ikke bryr deg. Mulig jeg er ufyselig som syns dyretesting er forkastelig, deg om det. Du får blokkere meg, for jeg kommer til å fortsette å skrive at jeg anbefaler det og det merket fordi det både er bra og ikke tester på dyr. Og jo, det å bevisst bruke produkter som tester på dyr og ikke gidde å bruke dyrevennlige alternativer vitner om manglende empati for dyr. Nå vet jeg ikke hva slags produkter du bruker, men siden du syns det er så plagsomt at jeg nevner dyretesting tyder det enten på at du gir faen eller at du har dårlig samvittighet for noe og ikke vil påminnes det... Som sagt, ikke ment som noe angrep i det hele tatt. Men syns folk skal tenke seg om to ganger og velge dyrevennlige alternativer. Det er ikke vanskelig i det hele tatt.

Skrevet

Mac Creme de nude er min favoritt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...