Gjest Fighter Skrevet 27. juli 2004 #1 Skrevet 27. juli 2004 Pynter dere på sannheten her på kg? Det hender det er spørsmål om en del personlige ting og kanskje om litt pinlige ting, skriver du ting som ikke er sant? Selv så svarer jeg sannheten og stilles det spørsmål om noe jeg ikke vil svare på så lar jeg være.
jamie Skrevet 27. juli 2004 #2 Skrevet 27. juli 2004 Jeg pynter nok på sannheten av og til.. Men der hører til sjeldenhetene, pleier vsnligvis å si det som det er, og heller la være å si noe hvis det er noe jeg ikke vil svare på.
Gjest Gjesta Skrevet 27. juli 2004 #3 Skrevet 27. juli 2004 Jeg pynter ikke på sannheten; hvis jeg ikke føler for å utgi meg, så lar jeg være å svare på spørsmålet som stilles. K
Gjest Devil's Spawn Skrevet 27. juli 2004 #4 Skrevet 27. juli 2004 Tror nok de fleste pynter på sannheten av og til. Hvis en 6-åring hadde spurt om h*n kunne død i morgen, tror jeg at jeg hadde rodd en del for å si det sånn.
Gjest Fighter Skrevet 27. juli 2004 #5 Skrevet 27. juli 2004 Tror nok de fleste pynter på sannheten av og til. Hvis en 6-åring hadde spurt om h*n kunne død i morgen' date=' tror jeg at jeg hadde rodd en del for å si det sånn.[/quote'] Det er klart, av og til må man pynte på sannheten for å beskytte andre. Men pynter du på sannheten hvis det blir stilt et spørsmål her på kg? Eller i anonyme spørreundersøkelser?
Gjest Devil's Spawn Skrevet 27. juli 2004 #7 Skrevet 27. juli 2004 Det er klart, av og til må man pynte på sannheten for å beskytte andre. Men pynter du på sannheten hvis det blir stilt et spørsmål her på kg? Eller i anonyme spørreundersøkelser? Tror jeg kan si at jeg er ærlig med å si det jeg mener. Dersom noen hadde lagt ut bilde av f.eks kjole e.l. og spurt hva vi syns, og jeg hadde syns den var motbydelig, tror jeg at jeg hadde latt være å svare.
Gjest Fighter Skrevet 27. juli 2004 #8 Skrevet 27. juli 2004 Det gjør jeg også. Hvis noen spør hva jeg mener kan det hende jeg svarer selv om jeg ikke synes kjolen er fin, men ikke hvis spørsmålet er stilt på en måte der det kommer fram at vedkommende er stolt av kjloen sin. Ville aldri svart at en kjole var stygg til en som skrev "se så fin kjolen min er". Ikk det at jeg er så opptatt av andres kjoler i utgangspunktet.
Gjest Emera Skrevet 27. juli 2004 #9 Skrevet 27. juli 2004 Pynter aldri på sannheten. Da lar jeg heller være å poste innlegg i tråden. (Kanskje jeg pynter på sannheten akkurat nå? ) Neida. Jeg har en leveregel: -Jeg trenger ikke å si alt som er sant, men alt jeg sier skal være sant.
Champinell Skrevet 27. juli 2004 #10 Skrevet 27. juli 2004 Jeg har ikke pynta på sannheten... enda. Men sånn generelt på forum, så gjør jeg ikke det. jeg er ærlig, og er det noe som er flaut o.l, lar jeg heller vær å svare.
jamie Skrevet 27. juli 2004 #12 Skrevet 27. juli 2004 Jeg gjør det ikke på KG eller andre forum, men som sagt tidligere, av og til i virkeligheten.
birgitte242 Skrevet 27. juli 2004 #13 Skrevet 27. juli 2004 Tja...nei.. Jeg lar vel heller vær å svare tenker jeg. Men det er klart at når man forteller noe fra sitt eget liv vil man jo at det skal fremstilles på en positiv måte.
Gjest Moonshadow Skrevet 27. juli 2004 #14 Skrevet 27. juli 2004 Gjør nok ikke det.. Da dropper jeg heller å svare..
Diva Skrevet 27. juli 2004 #15 Skrevet 27. juli 2004 Nei, jeg pyner ikke på sannheten. Hvorfor skulle jeg det ? Jeg er ærlig både her og IRL. Om det er noe jeg angivelig ville "pyntet" på, så hadde jeg heller unngått å svare.
Chiquita Skrevet 27. juli 2004 #16 Skrevet 27. juli 2004 Selv så svarer jeg sannheten og stilles det spørsmål om noe jeg ikke vil svare på så lar jeg være.
Arkana Skrevet 27. juli 2004 #18 Skrevet 27. juli 2004 Nei, jeg pynter ikke på sannheten. Om det er noe jeg ikke vil ha fram så lar jeg heller være å skrive om det/svare på innlegg som handler om det.
Hu i Svingen Skrevet 28. juli 2004 #20 Skrevet 28. juli 2004 IRL så skjer det at jeg pynter litt, ja! Ikke så ofte, men det hender. Ser imidlertid ikke vitsen med å pynte her inne? Det måtte i så fall være for å dekke identiteten min, og har enda ikke vært nødvendig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå