AnonymBruker Skrevet 12. desember 2014 #1 Skrevet 12. desember 2014 Som tittelen sier, hvor i all verden finner jeg kondensert melk i Bergen? Jeg har vært på flere menybutikker i Fana og på coop obs, men har ikke funnet. Jeg skal ha den søte typen, og ikke Vikingmelk (prøvde det i samme oppskrift i fjor med katastrofalt resultat ) Tips om butikker mottas med takk! Gjerne butikker med parkering, har veldig lite lyst å farte inn til byn og gå på Lærøy inne på Galleriet (hørt de har hatt der før), det blir tidskrevende. Takk for hjelp! Anonymous poster hash: 5a76f...166
Charlene87 Skrevet 12. desember 2014 #2 Skrevet 12. desember 2014 Da har de det på asia butikken :-) mye fint og og god mat til billig penge
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2014 #3 Skrevet 12. desember 2014 Jeg har funnet det på meny på Slettensenteret, De har det sikkert på andre meny butikker også Anonymous poster hash: f167b...cb6
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2014 #4 Skrevet 12. desember 2014 Hadde nettopp tak i nestle sin, kjøpte garantert i Fana eller Os. Meny kanskje? Meny på Midttun har bra utvalg. Coop obs ogsåAnonymous poster hash: 34255...684
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2014 #5 Skrevet 13. desember 2014 Jeg fant det ikke på Meny Nesttun eller Midtun. Coop obs hadde ikke, ingen av Rimi, Rema 1000 eller Kiwi hadde. Jeg fant til slutt på Meny i Tøsdalsskiftet i Os. Til svimlende 61 kr boksen Til en annen gang, hvor finner jeg en Asiabutikk eller innvandrerbutikk som selger de rimeligere? TS Anonymous poster hash: 5a76f...166
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2014 #6 Skrevet 14. desember 2014 Hvis du er i nærheten av Os til vanlig, hør om ho på Asia mat på Flåten tar det inn. Det er åpna innvandrerbutikk på Nesttun. Det er to på Sletten, Landåssenteret har vel ogsåAnonymous poster hash: 34255...684
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2014 #7 Skrevet 14. desember 2014 Ikke for å avspore tråden din,men hva er spesielt med denne melken? Og hva bruker du den til? Jeg tenker Kinsarvik vis a vis Kvarteret når det gjelder spesielle matvarer m.m. Og innvandrerbutikken ved Bg. Storsenter.Anonymous poster hash: 1ae77...e15
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå