Gå til innhold

Grei kveldsmat?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare et kjapt spm. Er dette grei kveldsmat?

Halvgrovt brød med

Soft flora lett margarin og

Skivet baconost og

Ett glass med ekstra lett melk?

Anonymous poster hash: 586f5...d98

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grei i forhold til hva? Skal du opp i vekt? Ned i vekt? Spise sunt? Ha et variert kosthold? Holde vekten stabil?

All mat kommer an på helheten av kostholdet.

Anonymous poster hash: db09c...a30
Skrevet

Grei i forhold til hva? Skal du opp i vekt? Ned i vekt? Spise sunt? Ha et variert kosthold? Holde vekten stabil?

All mat kommer an på helheten av kostholdet.

Spise sunt og ned i vekt :)

Skrevet

Spise sunt og ned i vekt :)

Da ville jeg i hvert fall selv erstattet det med yoghurt og noe nøtter og bær :) Jeg er ikke så glad i karbohydrater i form av brød o.l., rett før jeg legger meg. Men det er jo meg :) Det er heller vitkigere å finne ut hvor mye kcal du spiser iløpet av en dag, via myfitnesspal etc. Da får du vite hvor mye du kan spise til kvelds også :) Pass på og også få i deg nok fett. Det holder sultfølelsen i sjakk.

Skrevet

Skal ikke tråder om slanking ligge på Kosthold og trening.... ?

Mat og drikke har jo omtrent blitt spammet ned av tråder som dette de siste dagene.

Anonymous poster hash: 815b0...0cd
  • Liker 3
Skrevet

Da ville jeg i hvert fall selv erstattet det med yoghurt og noe nøtter og bær :) Jeg er ikke så glad i karbohydrater i form av brød o.l., rett før jeg legger meg. Men det er jo meg :) Det er heller vitkigere å finne ut hvor mye kcal du spiser iløpet av en dag, via myfitnesspal etc. Da får du vite hvor mye du kan spise til kvelds også :) Pass på og også få i deg nok fett. Det holder sultfølelsen i sjakk.

Tusen takk for svar og tips! :)👍

Skrevet

Hvis du synes det er grei kveldsmat, så er det greit for deg!

Personlig ville jeg spist noe annet. Knekkebrød i stedenfor brød, smør istedenfor margarin, og ekte ost, samt helmelk. Dessuten noe frukt og ihvertfall noe grønt. Eller noe helt annet. Havregrøt. Ost, nøtter og frukt. Eple med peanøttsmør. Smoothie. Det er så mye å velge mellom, bare fantasien setter grenser!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...