Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ett par bomkjøp:

Æsj, Dior sin mascara , Diorshow er noe av det mest klissette og dårlige jeg har kjøpt. Den legger seg i klumper og drysser helt værst!

Dior sin eyliner er så fet at den ligger 5 cm nedenfor øynene etter en time jo :evil:

HTH sin deodorant er totalt ubruklig og Lano -dusjsepe lukter rett og slett svette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte en YSL-maskara og insisterte på at den skulle være vannfast (selv om parfymeri-jåle-dama anbefalte en som ikke var vannfast).

Den er klumpete og fæl å ta på og etter noen minutter har den funnet veien andre steder enn på vippene.

Aldri mer!

Gjest Lilleulv
Skrevet

- Dior Show-mascara

- En body shop foundation som gjorde huden min grå

- Maybelline Color Delights cream shadow (forferdelige greier!!)

:-?

Gjest Ethereal
Skrevet

Tja...

*Estee Lauder Magnascopic mascara (Worst EVER)

*Estee Lauder Hydra Complete fuktighetskrem---gjorde huden min tørrere enn før. Jeg savner den gamle 100% Time Release, som ble erstattet av denne.

*Eye Color Wash fra Calvin Klein--bare klin, vistes nesten ikke.

*Dermalogica Multivitamin håndkrem---må smøre meg minst tre ganger i timen.

Skrevet

Vannfast mascara fra Juvena+Lash architecht fra L'Oreal (også vannfast), samt lipgloss fra Versace er det første jeg kommer på.

Skrevet
Ett par bomkjøp:

Æsj, Dior sin mascara , Diorshow er noe av det mest klissette og dårlige jeg har kjøpt. Den legger seg i klumper og drysser helt værst!

.

:enig_animasjon: Og så lukter den myggspray...

Gjest Lilleulv
Skrevet

Kom på en ting til... Lot meg lure skikkelig av en reklame en gang, og løp og kjøpte en maybelline-leppestift med fargen glazed apple. Den så så nydelig ut på bildet. I virkeligheten var den grusom!! kjempesterk rød med oransje-skjær. BLÆRK!! :veldigsur:

Gjest Ethereal
Skrevet

HTH dusjsåpen er også dårlig; lukter godt, men skummer knapt. :-?

Skrevet

Jeg synes den ga ålreit volum, men den drysser/renner, og SVIR noe sinnsykt når man får det i øynene.

Har kjøpt Lancômes Hypnôse nå, den er jeg kjempefornøyd med!!!

Skrevet
Æsj' date=' Dior sin mascara , Diorshow er noe av det mest klissette og dårlige jeg har kjøpt. Den legger seg i klumper og drysser helt værst![/quote']

Hm... Diorshow mascaraen jeg kjøpte oppfører seg veldig pent.

Skrevet

Det dårligste jeg har prøvd er:

Magnascopic mascara fra estee lauder

Loreal Lash architect

Maybelline foundation

Guerlain foundation (dyr dritt som er tynn som vann og umulig å få jevnt)

Clinique lash dioubling mascara

Skrevet

Loreal Lash architect må være noe av det værre

Skrevet

L`Oreal Intensifiqe: IKKE volum,IKKE forlengende,IKKE noenting, faktisk.Men nå skal det sies at det hender at vi opplever ting forskjellig(Som vi så litt lenger opp her..)

Skrevet

Stila Complete Coverage foundation - rådyr etter mine begreper, ingen dekkevne til tross for navnet, synker ned i porene og fremhever disse, fremhever tørre flekker som jeg ikke engang visste at jeg hadde. Eneste bra med den var at jeg fant en farge som passet perfekt til min hud.

Gjest gjest1
Skrevet

*Kajal fra Dior og Versace

*Mascara: YSL false lach, Loreal lash architect

*Pudderfoundation fra Chanel; fremhevet tørre partier jeg ikke engang visste jeg hadde. Umulig å få et naturlig resultat.

*Anti bacteriell face wash fra Clinique, altfor sterk.

*Spray-balsam fra KMS, ideel til å tørke ut hår...

Gjest Anonymous
Skrevet

Den "balanserende" pudderfoundationen (var det ideal balance den het?) fra L'oreal er grusom!! Resultatet ble rett og slett flekkete og de tørrere partiene i kombinasjonshuden min så enda tørrere ut.

Lash architect var også en skuffelse.

Glam shine (også fra L'oreal) synes jeg er fæl. Alt for mange og store glitterpartikler, det er ikke noe jeg ville brukt på dagtid iallefall.

Jucy tubes er helt ok, men jeg synes ikke de fortjener all hypen de har fått.

Gjest Lilleulv
Skrevet

Max factor more lashes burde bytta navn til less lashes. Jeg hata denne mascaraen :-?

Skrevet

Shiseido Matte Foundation Oil Free er helt forferdelig.

Gjest Gjesta
Skrevet

*Anti bacteriell face wash fra Clinique, altfor sterk.

Enig :evil:

Gjest Anonymous
Skrevet

Verste skuffelser:

- Max Factor more lashes maskara

- Maybelline volume express maskara

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...